sobota, 19 kwietnia 2014

Księżniczkowo


Baza (ombre): (odcienie niebieskiego od kciuka) Paris #88 (Golden Rose), I love Hean #810 (Hean), Strong&Trendy Nails #171 (Sensique), miniMax (Eveline), Miss Selene (pozostałe numerki uzupełnię jak wrócę do Lublina, bo będąc w domu nie mogę ich sprawdzić)
Wzorki: biały liner, złotko Nicole by O.P.I. #369
Dodatki: różowe cyrkonie
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence)

Zatytułowałam tego posta "Księżniczkowo", a to dlatego że to zdobienie jakoś strasznie kojarzy się mi z księżniczką. Chyba przez te cyrkonie. Najpierw wykonałam niebieskie ombre, tylko chyba zabrakło mi jeszcze jakiegoś pośredniego kolorku, bo jest straszny skok pomiędzy pazurkami na palcach wskazujących i środkowych. Dalej to już linerem białe skośne paseczki, później pośrodku złotko i na koniec, aby wykończyć dzieło, dodałam różowe cyrkonie. Na koniec oczywiście top. Zdobienie bardzo banalne, a zarazem eleganckie, idealne na święta ;) Chociaż nie koniecznie w podanej kolorystyce ;)



Na koniec, chciałabym życzyć Wam wszystkim i każdemu z osobna, wspaniałych Świąt Wielkanocnych, spędzonych wśród najbliższych Waszym sercom. Niech najbliższe dni upłyną Wam w miłej, ciepłej i rodzinnej atmosferze. Wesołych Świąt  :*:*:*

14 komentarzy:

  1. Przepiękne, na prawdę jak księżniczka :D Wesołych Świąt! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba! :))

    Smacznego jajka ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wygląda na takie proste a tu proszę :) Bardzo fajne.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda naprawdę bajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega! Proste, ale jakie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, kojarzą mi się z bajką Alladyn :D

    OdpowiedzUsuń
  7. proste i eleganckie, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne mani, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne i księżniczkowe :) na święta idealne i nie tylko bo na co dzień też się nadają :) Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdobienie, bardzo mi się podoba!
    wesołych świąt, smacznego jajka!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...