sobota, 12 kwietnia 2014

Trochę elegancji


Baza:  złotko Nicole by O.P.I. #36
Wzorki: czerń I love Hean #10t (Hean), farbki akrylowe
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence)


Inspirowana tym zdobieniem wykonałam coś w podobnym stylu. Jednakże jak później zaczęłam szukać okazało się, że w oryginale były to naklejki. Ale skoro już zabrałam się za malowanie to wypadało skończyć. Tragedii nie było więc kilka dni moje paznokcie zdobił ten mani ;)
A tymczasem zapraszam Was do oglądania zdjęć, ja mykam zagłębiać się w zadania statystyczne ;)




18 komentarzy:

  1. Lepiej niż naklejkowy oryginał !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje za pracyzję, mani wygląda prześlicznie, podoba mi się bardziej niz oryginał

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdobienie! bardzo mi się podoba! będę musiała kiedyś zgapić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci wyszło! Nawet mówiąc szczerze ciekawiej niż naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. może nie naklejki ale wyszły super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetnie Ci to wyszło prawie jak naklejki :) a lepiej bo ręcznie malowane

    OdpowiedzUsuń
  7. jakby prosto z Olimpu :) piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdobienie, podoba mi się połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje ręczne wygląda lepiej niż tamto naklejkowe... zdecydowanie!! bardzo mi się podoba. Mała rzecz-duży efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt jest oszałamiający. Wyraźnie przypadły mi do gustu te paznokcie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...