wtorek, 15 kwietnia 2014

W słońcu ...


Baza: I love Hean #401 (Hean)
Gradient: żółty i pomarańczowy neon (nieznanej firmy)
Wzorki: czarny liner (allepaznokcie), Nicole by O.P.I. #369
Dodatkowo: GlamNaight Sparkle #03 (Bell)
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence)

Ostatnio strasznie przypałętały się do mnie neonkowe zdobienia. Dziś również na moich pazurkach goszczą neony, ale w innej kolorystyce. Natomiast te prezentowane w poście są sprzed około tygodnia. Początkowo miałam wizję jednolitych pazurków w kolorze pomarańczowym, ale jak zwykle w trakcie wszystko się zmieniło i powstał słoneczny gradient. Później nie wiedziałam co na nim zmalować, jednak z pomocą przyszła mi Tartofraises i jej cudowne zdobienie. I tak powstała moja wersja.


Na fejsie już się pochwaliłam moją przesyłką od BPS, a dziś chwalę się tutaj. Ostatnio Daisy strasznie mnie zaskoczyła proponując rzeczy do recenzji. Jak zobaczyłam tyle pędzli w propozycjach wiedziałam, że się im nie oprę. I w ten sposób wybrałam dwa zestawy pędzli, w jednym są same cieniutkie, a w drugim różnego rodzaju, sporo przydatnych do malowania one stroke :) Dodatkowo wybrałam też sondę z pędzelkiem po drugiej stronie i oczywiście nie mogłam się oprzeć ćwiekom :) Więcej o tym wszystkim pojawi się niebawem :) 


17 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie znalazłam takich pędzli co by mnie w pełni zadowoliły ale te Twoje...mam smaczka na nie :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wygląda! :)
    Te ćwieki kuszą mnie bardzo! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też strasznie kuszą te ćwieki :)
    A zdobienie wygląda super, bardzo egzotycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko,jakie przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem Ci, że to gradient idealny :) pięknie wyglądają te Twoje pazurki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny wzór! bardzo dokładny i piękny

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne te kolorowe ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie mani ja takie samo robiłam rok temu :) tylko na kilku kolorach :) też mam te ćwieki przyszły mi w tamtym tyg:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne zdobienie! Kojarzy się z zachodem słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne wzorki :D a pędzelków baaardzo zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słoneczny wzorek, piękny:). Chętnie sama bym taki nosiła:)

    OdpowiedzUsuń
  12. WoW! Też bym chciała tak umieć zdobić paznokcie! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...