wtorek, 8 kwietnia 2014

Wiosenna kolorowanka


Baza: I love hean #401 (Hean)
Cieniowanie: żółty Miss Selene mini #218, fiolet kolekcja blogerska #6 (Wibo), zieleń Paris #207 (Golden Rose), niebieski Strong&Trendy Nails #171 (Sensique)
Wzorki: czarna farbka akrylowa
Dodatki: lakier z drobinkami Dor #203, ozdoby do paznokci
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence)

Na pewno od razu skojarzyłyście to zdobienie z Tartofraises, bo właśnie u niej mi się ono spodobało i wiedziałam, że będę chciała spróbować je wykonać. Niestety nie byłam zadowolona z ostatecznego efektu, bo kreski powychodziły mi za grube, nie w tych miejscach gdzie powinny i jakoś tak w ogóle nie bardzo. Ale jedno muszę przyznać, było naprawdę bardzo wiosennie i sympatycznie. Przynajmniej kolorki odciągały uwagę od innych niedociągnięć. A w międzyczasie pojawiły się jeszcze straszne bąbelki, ale to już chyba winna białego lakieru. :/




14 komentarzy:

  1. Ja tam nie wiem czy za grube czy za cienkie, wiem, że jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszło :D Uwielbiam tartofraises <3

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieje się! :D u mnie też zdecydowanie przeważają kolorowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No gdzież za grube? W sam raz! Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie fajny wzorek,tylko dobrałabym inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za zaproszenie na lubimyczytac.pl :)
    musisz wiele czasu poświęcać na takie wzorki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. These are so fantastic! Love the shimmery gold on top of it - beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  8. o wow, ale to genialnie wygląda :) !!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...