piątek, 30 maja 2014

Biżuteria drewniana 5


Dziś postanowiłam nadrobić zaległości "dekupażowe",  trochę się tego nazbierało. Pokażę Wam kolczyki i bransoletki.
Kolczyki to były takie drobne prezenty dla przyjaciółek. Te z kociakami już się tutaj pojawiły, ale zamieszczam je jeszcze raz, bo są urocze :)


A tutaj już bransoletki w trakcie tworzenia, tzn. dokładniej to jedna w trakcie tworzenia, a druga w trakcie przeróbki. Różową spory czas temu zrobiłam dla siebie, ale była nie do końca perfekcyjna i ją poprawiłam. A z sentymentu do niebieskiego powstała fiołkowa bransoletka.

Parametry bransoletek:

Tworzywo: drewno
Wysokość: 5cm
Średnica wewnętrzna: 6,8 cm
Średnica zewnętrzna: 7,5 cm


Obie bransoletki są dostępne, gdyby ktoś był zainteresowany proszę o kontakt na e-maila lub ewentualnie w komentarzu.

2 komentarze:

  1. Ta niebieska bransoletka jest po prostu rewelacyjna! Kwiatki wyglądają jak żywe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bransoletki, moja mama byłaby zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...