wtorek, 6 maja 2014

Kwiaty i panterka 4


Baza: Polka #46 (Vipera), Strong & Trendy Nails #171 (Sensique)
Wzorki: farbki akrylowe
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence)

I kolejne zdobienie w panterkowym stylu. Kwiatki wykonane metodą one storke, panterka to połączenie niebieskości Sensique i czarnej farbki akrylowej, dodatkowo dodałam białe krateczki, żeby nie było aż tak dużo tych cętek :) Nietrudno zauważyć, że bardzo lubię tego typu zdobienia i łącze je w różnych kolorystykach. Jeśli nie mam pomysłu na zdobienie, to wracam właśnie do tego motywu, bo wiem że na pewno będzie dobrze wyglądać :) I to by było na tyle. Zapraszam do zdjęć.




12 komentarzy:

  1. chciałaby mieć taki talent do malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdobienie, fajne kolory i to połaczenie panterki i kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda ! Jesteś bardzo zdolna, świetnie wyglądają te wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe połączenie. Moim zdaniem paznokcie prezentują się bardzo ładnie, ale to oczywiście rzecz gustu. Ja jestem na tak i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wygląda to połączenie :) Chyba też kiedyś spróbuję go tylko wcześniej muszę się nauczyć tak pięknie wykonywać kwiaty one stroke :)

    OdpowiedzUsuń
  6. These are very lovely done :) Great job!

    OdpowiedzUsuń
  7. a myślałam, że takie połączenie już mnie nie zdziwi :) wow ! jest cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten niebieski kojarzy mi się z niebem heheh może takie oklepane ale piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne zdobienie ;) cudowny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. moje ulubione zestawienie kolorów! i wzorki przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdobienie, kreatywna i zdolna jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne zdobienie, Ty zawsze coś genialnego wymyślisz na paznokciach

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...