czwartek, 1 maja 2014

Neony


Baza: biały I love Hean #401 (Hean)
Kolorki: neony żółty, zielony i pomarańczowy (nieznanej firmy), różowy Rich Color #08 (Golden Rose), niebieski One Colour #17 (Allepaznokcie)
Wzorki: czarny liner (Allepaznokcie), złotko Nicole by O.P.I. #369
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence)

Jakiś czas temu miałam ochotę na coś bardziej szalonego i tak powstało to proste zdobienie :) Niestety nie do końca mi się podobało i gościło na moich pazurkach niespełna dwa dni. Ale może Wam się spodoba :)



Wybaczcie moje ostatnie ociąganie się na blogu, ale jakoś ta pogoda sprawia, że znacznie więcej przebywam na świeżym powietrzu i nie mogę się zmobilizować do pazurków. Dziś zmyłam zdobienie, które gościło na moich pazurkach ponad tydzień więc to świadczy o tym, że naprawdę ciężko teraz zabrać się do zdobień ;)
O szczegółach weekendu napiszę później, a Wam życzę, aby Wasz był równie udany jak mój i niech pogoda dopisze :)

13 komentarzy:

  1. piękne skitleski, aż bije od nich energia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię neony i takie nawiązania do azteckich motywów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne:D. Ja też właśnie mam neonowy mani:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba, podoba, na lato idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne może sobie takie zrobię :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już obserwuję i teraz czekam na Ciebie :D

    http://photo-andyou.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie noeonowe kolory. Na paznokciach też bardzo ładnie to wygląda. Monicure jest bardzo optymistyczny i radośnie nastraja. Super.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem czy czułabym się dobrze w takich kolorach, ale na Twoich paznokciach wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...