poniedziałek, 12 maja 2014

Różowo - niebieski gradient


Baza: biały I love Hean #401 (Hean)
Gradient: róż Polka #59 (Vipera),  Strong&Trendy Nails #171 (Sensique)
Wzorki:  kropki i paznokcie na palcach serdecznych - czarny Black Prince #37 (światpaznokci)
Dodatki: ćwieki od Born Pretty Store, Dor #203 (lakier z drobinkami)
Wykończenie: Pro white effect (Essence)

W ostatnim czasie, bardzo upodobałam sobie wszelkiego rodzaju gradienty, a połączenie niemalże neonowego różu i niebieskości pokochałam. Nie chcąc jednak całego zdobienia skupiać jedynie na gradiencie, postanowiłam zaakcentować po jednym pazurku na dłoni, ćwiekami, które wprost uwielbiam. To już moja trzecia karuzela od BPS i niby te wszystkie ćwieki są takie podobne, ale mam już na ich punkcie fioła i jeśli tylko mam możliwość przetestowania ich, to zawsze je wybieram :) Wracając jeszcze do gradientu, urozmaiciłam go kropkami, które też są bardzo uniwersale, zresztą podobnie jak ćwieki. :)



Co do ćwieków, możecie je znaleźć na BPS, jak już wyżej podałam w linkach. Obecny ich koszt to $7.59, a z moim kodem otrzymujecie 10% zniżki: XBSQ10.





18 komentarzy:

  1. Strasznie mi się podoba :) uwielbiam kropki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, muszę wreszcie wypróbować taki gradient :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne kolorki ;) takie energetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, kolorowo i z klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieski i różowy to chyba moje ulubione połączenie w gradiencie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale genialnie! A te kropeczki dodatkowo dodają uroku! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam motywy kropeczkowe, zwłaszcza w Twoim wykonaniu :) cudo !

    OdpowiedzUsuń
  8. cudo!! piękne połączenie kolorów :))

    OdpowiedzUsuń
  9. gradient cudowny ćwieki super a długość pazurków boska już dawno takich nie miała... ale przy mojej pracy tylko marzyć mogę ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejne zdobienie ostatnio u Ciebie w którym jestem zakochana i znowu będę próbowała zrobić je u siebie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super kolorystyka ;) a po za tym te kropy wyglądają genialnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdobienie! Kropki lubię chyba w każdym wydaniu, a tutaj dodatkowo piękny gradient :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...