poniedziałek, 26 maja 2014

Strong&Trendy Nails #101, #154 (Sensique)


Tym razem będzie mnóstwo, ale to mnóstwo zdjęć, bez zbędnego komentarza, bo zdjęcia idealnie mówią same za siebie. Od dłuższego już czasu mam fioła na punkcie lakierów z tej serii. Mają fantastyczne kolory i niesamowicie wyglądają solo. Dwa prezentowane dzisiaj podobnie jak poprzednicy szybko schną i idealnie kryją po dwóch warstwach, a jak pięknie wyglądają, bez jakiegokolwiek topu, możecie zauważyć na poniższych zdjęciach. Wspaniale pracuje się z takimi lakierami. Morelka nie do końca wpada w mój styl, ale chciałam mieć taki kolorek w swoich zbiorach, bo czasem czegoś takiego potrzebuję. A ostatecznie urzekła mnie totalnie ;)
Mam nadzieję, że taka ilość zdjęć Was nie zanudzi ;)




19 komentarzy:

  1. Kolory są przepiękne!!!
    Nie znam lakierów z tej serii. Ja mam fioła na punkcie GR Color Rich i lakierów Avon

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba ta morelka ;) lubię takie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam sporo lakierów Sensique, są świetne jakościowo i kolory ciekawe ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka lakierów z tej serii i jestem z nich zadowolona :) Przepiękne kolory, a jakie paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te lakiery :) Ten pomarańczowy jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Morelkę też niedawno kupiłam. Mam dopiero dwa lakiery z tej firmy i dziwię się sobie. Te lakiery są genialne, szybko kryją, kolory świetne, W takiej cenie mamy bardzo dobry lakier. Czaję się na inne kolorki:]

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten pomarańczowy :) Koniecznie muszę częściej go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam taki morelowy z miss sporty- jest absolutnie przepiękny! Ale nie spodziewałam się, że tak ładnie może wyglądać z białym, wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W duecie wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taką morelkę mogłabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne połączenie, klasa sama w sobie i kształt pazurków też cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby dwa piękne kolory, aż dziwne, że nie mam żadnego lakieru z tej serii ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super połączenie, cudnie wyglądają na Twoich pazurkach :))

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne kolorki i jakie masz śliczne paznokcie, napatrzeć się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...