sobota, 31 maja 2014

Zawijasy na gradiencie


Gradient: niebieski Strong&Trendy Nails #171 (Sensique), niby fiolet niby niebieski Extreme Nails #493 (Wibo)
Dodatkowo: Colour&Go #152 - give me nude, baby! (Essence)
Wzorki: czarna farbka akrylowa
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence)

Jak widzicie w tym zdobieniu gradient jest bardzo delikatny czasem wręcz nie zauważalny. Po części przyczyniły się do tego wybrane przeze mnie kolory oraz lakier od Essence, który jest mleczny z delikatnymi drobinkami. Fajnie się to komponowało solo, ale ja nie byłbym sobą gdybym nie próbowała czegoś wykombinować. Niestety ostatecznie po zakończeniu zabawy z pędzelkiem, efekt nie do końca mnie usatysfakcjonował, jednak nie było już czasu na zmiany mani i trzeba było wytrzymać z takimi pazurkami. Innym podobno się podobały, ale wiadomo jak to z tym jest ;)




15 komentarzy:

  1. Mi się te zawijasy bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. *,* cudeńka.. takie dopracowane zawijasy <3 szkoda, że ja tak nie umiem ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę poćwiczyć i będzie wychodzić :) moje też jeszcze nie są perfekcyjne, ale jak nie będziemy próbować to na pewno nic nie wyjdzie ;)

      Usuń
  3. piękne ;) podziwiam Twój talent i cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog zawsze dostarcza mi doznań estetycznych.Cieszę się,że są takie osoby jak ty,które z pospolitego malowania paznokci tworzą sztukę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja cieszę się, że są osoby którym to się podoba :) bo w sumie gdyby Was nie było, to nie widziałabym w tym wszystkim sensu ;) dziękuję :)

      Usuń
  5. Mi się bardzo podoba. Wszystko spójne, estetyczne i nie 'napaciane' ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie :) Fajnie te zawijasy Ci wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie pionowe gradienty :) a wzory cudooo

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piękne!!!! :D
    coś wspaniałego

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...