piątek, 27 czerwca 2014

Ach wakacje, moje ostatnie :)


Baza: miętowy Softer Crazy Colours #25
Gradient: żółta i zielona farbka akrylowa
Wzorki: brązowa farbka akrylowa
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence)

Jak w nagłówku, nadeszły moje ostatnie wakacje. Właśnie wczoraj uporałam się z sesją, po raz kolejny bez żadnej poprawki więc mogę spokojnie odpoczywać. Został mi jeszcze kurs, w ten weekend mam zaliczenie, a za dwa tygodnie egzamin, ale to nie wymaga dużego wysiłku, może trochę uwagi i dokładności oraz znajomości ustawy ;)
A odnosząc się do zdobienia, to jest ono właśnie takie bardzo wakacyjne. Energetyczne, zwracające uwagę... Miałam stworzyć coś z racji Mundialu 2014, bo w końcu jestem zapaloną fanką piłki nożnej, ale jakoś tak mi to odeszło i uznałam, że sobie odpuszczę. Jednak myślę, że kolorystycznie można podpiąć to mani pod mundialowe w końcu troszkę z Brazylią może się skojarzyć ;)
Dokładniej o tym jak powstało mani. Nie miałam już białego lakieru (który byłby o wiele lepszy) i jako baza posłużył mi miętowy, a dalej postanowiłam spróbować zaszaleć z farbkami. Używając pędzelka wachlarzykowego nałożyłam farbki na każdy paznokieć i wyszły z tego bardzo ciekawe przejścia. Nie miałam jednak pojęcia jaki wzorek zamieścić na tak powstałej bazie i ostatecznie skończyło się na tradycyjnych różyczkach w kolorze brązu (chociaż myślę, że lepiej sprawdziłaby się czerń).
Zatem zapraszam do oglądania i ewentualnego komentowania :)


PS. Jeszcze raz przepraszam Was za to ociąganie z pędzelkami, ale ciągle coś staje mi na przeszkodzie. Wcześniej był to brak czasu, a teraz brak aparatu, muszę czekać na powrót do domu i wtedy w końcu się za to zabiorę. ;) Nie zlinczujcie mnie za to przeciąganie :/


Zaprasza Was także na mój fanpage :)





12 komentarzy:

  1. świetna ta baza, a różyczki rzeczywiście lepiej wyglądałyby w czerni ale i tak mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda:) Uwielbiam takie kolorki teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się bardzo podoba, te róże są cudowne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różyczki piękne,całość mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym je zaliczyła do Mundialowych a prezentują się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie ;) mi się właśnie podoba tak jak jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdobienie, podziwiam to, że wykonujesz je równie pięknie na obu dłoniach, u mnie lewa strasznie kuleje- trzeba zacząć ją ćwiczyć :) z daleka myślałam, że to stemple...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i udanych wakacji :). Tło pod różyczkami pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  9. coś niesamowitego! ;) jestem wielka fanka twoich zdobien co zapewne zauwazylas.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...