sobota, 14 czerwca 2014

One Stroke i chaberki

Baza: kobalt/chabrowy (uaktualnię jak będę mogła sprawdzić jaki to buł dokładnie lakier)
Wzorki: farbki akrylowe
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence)

Kolejne one stroke. Postaram się też w najbliższym czasie napisać o pędzelkach których używam do malowania, ale muszę zebrać to wszytko do kupy.
Zdjęcia pojedynczej dłoni najlepiej oddają kolorystykę lakieru, bo te z obiema były robione przy gorszej pogodzie :/
Trochę się z tym namęczyłam, bo nie chciało wyjść tak jakbym sobie tego zażyczyła, ale już nie miałam siły po raz drugi zmywać. Zatem zostało tak jak widać na załączonych obrazkach. Kwiatuszki to połączenie bieli z żółcią, dodatkowo w środeczkach mają czarne kropki. I aby dopełnić zdobienie dodałam delikatną białą krateczkę, która często potrafi dodać uroku.





17 komentarzy:

  1. piękne te kwiaty, fantastycznie prezentują się na tym niebieskim tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asia jesteś genialna :) Ten niebieski jest boski a kwiatki wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej jakie piękne! Marzę,żeby takie kwiatki potrafić wykonać,już czekam na post o pędzelkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kształt Twoich paznokci! :) a zdobienie jest genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne paznokcie ja niestety nie umiem tak ładnie zdobić paznokci jak Ty

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nigdzie chyba nie widziałam białej krateczki (nigdzie też jej nie robiłam) a szkoda, bo wygląda naprawdę uroczo (co mnie z resztą zaskoczyło) :)
    bardzo fajne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie! wyglądają jak naklejki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. coraz piękniejsze te kwiatki ci wychodzą, cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kwiatuszki i ślicznie na chabrowym tle wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudnie wygląda to mani :). Ja to nie umiem tej metody i nawet nie próbuję :D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne masz paznokcie i te zdobienia wszystkie sa cudne :) zapraszam na blog :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...