wtorek, 3 czerwca 2014

Polka dot i nie tylko :)



Baza: biel Strong&Trendy Nails #101 (Sensique), róż Gel Like #4 Flirt - Amethyst (Wibo)
Wzorki: czarny liner, fiolet Storng&Trendy Nails #169 (Sensique), zielony neonek
Wykończenie: Pro white effect (Essence)

Przy wykonaniu tego mani inspirowałam się tym zdobieniem. Strasznie się mi spodobało jakiś czas temu i nie mogłam mu się oprzeć. Efekt na moich pazurkach bardzo mnie usatysfakcjonował zwłaszcza z tym pięknym flirtem :) Troszeczkę tylko zdenerwowało mnie to, że czarny lakier się rozmazał trochę przy nakładaniu topu, ale tak to jest jak nie chce się już farbek wyciągać, tylko bawi się lakierem.
Co tu więcej mówić, jak wspomniałam wcześniej jestem bardzo zadowolona z tego zdobienia i mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu :)




13 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentuje:) Lubię takie połączenia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdobienie :) inspiracja fajna ja też lubię coś zrobić co mi się wcześniej spodobało :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdobienie :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kropki zawsze, nie tylko na paznokciach, mnie urzekają! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetne pomysły na zdobienia :) Pięknie wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest pięknie, tak trochę pin-up. Strasznie mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialnie wyszło :D takie niby proste a tu tai zajebisty efekt wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne zdobienie! wszytko tak doskonale się ze sobą komponuje

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny mix! śliczny ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie kolorów i zdobienie, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...