poniedziałek, 23 czerwca 2014

Proste zdobienie i kwiecista bransoletka

Baza: fiolet Strong&Trendy Nails #169 (Sensique), róż Colour&Go #107 (Essence)
Paski: czarny i srebrny liner
Wykończenie: Pro white effect (Essence)

Późno się już zrobiło, a mi też nie bardzo chce się pisać. Już tydzień męczę się z przeziębieniem i nie wiem czy tak łatwo przejdzie. Chociaż w czasie weekendu bywało gorzej, do tego stopnia, że praktycznie nie mogłam mówić. Dziś rano myślałam, że wszystko przeszło i już jest okej, mimo że jeszcze wczoraj było strasznie z moim głosem, ale cóż przeliczyłam się. Głos niby wrócił do normalności, ale kaszel nie odpuszcza, podobnie jak ból głowy. Cóż jakoś trzeba przeczekać ...

A Was tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć takiego banalnego zdobienia, które było bez pomysłu, na szybko i wyszło jak wyszło ;)





I mam Wam jeszcze do pokazania bransoletkę, którą wykonałam na specjalne życzenie. Miałam problem żeby się z nią rozstać, bo strasznie mi się spodobała. Trochę natrudziłam się z wewnętrzną częścią, ale efekt bardzo przypadł mi go gustu.





12 komentarzy:

  1. Fajne zdobienie, często maluje coś podobnego :-)
    Powiedz mi koniecznie co to za róż na paznokciach, tych z bransoletką?! Szukam takiego od dawna!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tj. Eveline miniMax #822, ale on jest strasznie rozjaśniony, taki efekt miałam przy różowym neonie od Golden Rose :)

      Usuń
  2. śliczna bransoletka ;) życzę zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. w innej kolorystyce na pewno bardziej by mi się podobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie ci to wyszło! a bransoletka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. banalne nie znaczy brzydkie czy nudne, sliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pazurki fajne ale ta bransoletka *.* cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdobienie mi się bardzo podoba na twoich paznokciach, nie wiem czy u mnie by się też tak dobrze prezentowało i czy czułabym się z tak "wystylizowanymi" pazurkami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wyszło ładnie :D a bransoletka cudowna :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...