środa, 25 czerwca 2014

Vintage


Baza: róż miniMax #822 (Eveline), czerń Black Prince #37
Wzorki: farbki akrylowe
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence)

Dziś trochę nietypowo, bo jeszcze chyba nie zamieszczałam zdjęć z paznokciami u nóg. Jednak pewna osoba zmotywowała mnie do takiego posta, a czasem zdarza się, że nie trzeba mi powtarzać czegoś kilka razy żebym to zrobiła. To chyba też kwestia ambicji :P
Ale nie o tym miała być tutaj mowa ;) Kolejne zdobienie w stylu vintage, bo w końcu jest banalne i niepracochłonne. Szybko można stworzyć coś efektownego.
Może jeszcze kiedyś zamieszczę takiego podwójnego posta, jednak nic nie obiecuję :P




18 komentarzy:

  1. Cudowne paznokcie! :) Ale moją uwagę również przykuły buty :D Gdzie takie ładne kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na targu przydworcowym w Lublinie ;) za jedyne 20 zł ;) tylko trochę paski są uciążliwe :/

      Usuń
  2. wrastają ci paznokcie???

    OdpowiedzUsuń
  3. wrastają ci paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny mani, bardzo fajne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u stóp mnie powaliło:]Świetnie się prezentują:]

    OdpowiedzUsuń
  6. perfekcyjne! Uwielbiam styl vintage na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pięknie wyszło :D i te pazurki u stóp :D coś piękneg :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdobienie, uwielbiam róże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne różyczki Ty chyba lubisz ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zarabisty efekt i u rak i stop! przeslizna kolorystyka i kwiatuszki. tez mnie ostatnimi czasy naszlo na rozne kwiatki na paznokciach

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...