wtorek, 15 lipca 2014

City Fashion #178 (Hean)

Hej, hej :)
Nareszcie mam czas na napisanie do Was kilku słów :) W sobotę miałam egzamin z księgowości więc zadziwiająco dużo się uczyłam i nie bardzo miałam czas na bloga.
Natomiast jakiś czas temu zamówiłam kilka lakierów z Hean i trzeba trochę o nich napisać. Kolorki jak możecie poniżej zobaczyć, są wspaniałe ;)

Na pierwszy ogień poszła śliczna morelka. Kolor jest cudny, ale niestety do mnie nie do końca pasuje więc poniżej zobaczycie, że może trafić do kogoś z Was.
Ale do rzeczy. 
Lakier nie zawiera Toluenu i Formaldehydu, z formułą Tefpoly. Buteleczka jest bardzo poręczna, zawiera 12 ml morelkowej emalii. Pędzelek należy do szerszych, co mi bardzo odpowiada, bo lubię takowe. Co do krycia, dwie warstwy nie są wystarczające, bo niestety jeszcze widać prześwity na końcówkach. Dlatego najlepiej nałożyć go na białą bazę. Zmywanie nie stanowi problemu i lakier nie przebarwia płytki paznokcia. Na zdjęciach lakier prezentuje się bez żadnego topu i wygląda ślicznie.
Cena: 8,99 zł




Przejdźmy teraz do ostatnio obiecanej niespodzianki. Otóż napisałam dla Was już 300 postów i dziś mam taki mały prezent z tej okazji.


Trzy cienkie pędzelki do zdobień oraz pędzelek wachlarzykowy.


Lakier miniMax #819 (Eveline)


Wyżej prezentowany City Fashion #178 (Hean) - użyty tylko do zrecenzowania.


Hean #233 - nowy


szminka/pomadka, berry shake #89 (Hean) 


I oczywiście ozdoby do paznokci, a przede wszystkim neonowe ćwieki, którymi obiecałam że kiedyś też się podzielę ;)


Wiem, że jest to taki skromny podarunek, ale mam nadzieję że komuś się spodoba.
Co do warunków, nie ma żadnych losów itp. Jedyne czego oczekuję, aby rozważyć Wasze zgłoszenie tj. odpowiedź na pytanie: Co przyciąga Was na mojego bloga, podoba się, jakie posty lubicie i czy jest coś co mogłabym zmienić lub po prostu się Wam nie podoba?
Macie czas do 27 lipca 2014r.

5 komentarzy:

  1. dziękujemy za miłe słowa! Hean to kolory - jak widać docenione:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią przyłączę się do zabawy, ponieważ nie wiem czy wiesz, ale odkąd prowadzę swojego bloga i odkąd trafiłam na Twojego (a było to mniej więcej w podobnym czasie), wyczuwam w Tobie pewnego rodzaju bratnią duszę ;) Uwielbiam oglądać Twoje zdobienia, zarówno te, które mnie zachwycają (jak np. one stroke) oraz te, które mogą wydawać się banalne i proste, ale zawsze pięknie prezentują się na zadbanych dłoniach. Cieszę się, kiedy wchodzę, aby przeczytać nowy post i okazuje się, że zainspirowało Cię np. któreś z moich zdobień :) Ja też w swoim albumie inspiracji posiadam kilka Twoich! Twój blog jest częścią mojej "porannej prasy" i choć nie komentuję zbyt często to za każdym razem angażuję się jakoś emocjonalnie w to, co tworzysz :) Pewnie o tym nie wiesz, ale Twoje imię i nazwisko zna nawet mój facet i wie, że często do Ciebie zaglądam :D

    A zupełnie przyziemnie: nie zmieniaj się, trwaj nadal w swoim świecie marzeń, bo wychodzi to na dobre Twoim paznokciom i temu co się na nich ukazuje :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Twój blog trafiłam kiedyś już bardzo dawno temu przeglądając internet w poszukiwaniu inspiracji paznokciowych-wzorków kiedy sama nawet nie pomyślałabym,że i ja mogę założyć blog i prowadzić go pokazując innym moją pasję i całą siebie w tym co robię..Teraz wiem,że poniekąd to Ty mnie do tego pchnęłaś pomysłu,bo zdobienia jakie prezentujesz są na najwyższym poziomie i ja mogę się nauczyć od Ciebie w tej kwestii sporo i zdaję sobie sprawę,że muszę jeszcze dużo popracować nad techniką i wyczuciem kolorów,żeby móc Ci dorównać choć w połowie :) I proszę Cię nic nie zmieniaj,bo Twój blog jest jednym z moich ulubionych i dobrze mi się tutaj przebywa..może chciałaś przeczytać zupełnie coś innego,jakieś rady,zmiany na blogu czy o czym bym chciała poczytać w Twoich postach..ale mi podoba się tak jak jest i jak prowadzisz bloga i piszę to co myślę :) A na Twoje zdjęcia za każdym razem nie mogę się napatrzeć ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Twojego bloga trafiłam już nie pamiętam w jaki sposób i od tej pory zaglądam tu dość regularnie, przynajmniej na tyle na ile pozwala mi czas. A wracam tu dlatego, że tworzysz przepiękne zdobienia, które podziwiam za każdym razem. Nawet proste zdobienie w Twoim wykonaniu jest wspaniałe. A już nie wspomnę o metodzie one stroke w której jesteś dla mnie mistrzynią A i przecież nie tylko zdobienia mogę u Ciebie podziwiać. Wszelkie wazoniki, bransoletki, kolczyki...
    W prowadzeniu bloga nie zmieniaj niczego. Jak dla mnie wszystko jest świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bloga podczytuję regularnie już od jakiegoś czasu. Co mnie przyciąga? Zdecydowanie Twoje perfekcyjne zdobienia, które jak najbardziej odzwierciedlają nazwę bloga. Zdecydowanie są w kolorze marzeń, dla wielu przez zdolności manualne nieosiągalne ale samo patrzenie na takie małe dzieła sztuki cieszy oko :) Najbardziej podobają mi się posty, w których przedstawiasz swoje dzieła sztuki w postaci kolczyków ale najbardziej w pamięci zapadła mi trumienka na wino, która wyglądała jak sarkofag <3 Nie zmieniaj nic po prostu dziel się z nami swoją pasją ! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...