piątek, 25 lipca 2014

City Fashion #180 (Hean)


Nadszedł czas na śliczną soczystą zieleń.
Od producenta:
"Super trwały lakier do paznokci (bez Toluenu i Formaldehydu)
- Intensywny kolor z efektem szklanego połysku.
- Formuła z Tefpoly wzmacnia paznokcie."
Za zielenią na pazurkach raczej nie przepadam ze względu na to, że zawsze przebarwia mi płytkę. Jednakże czasem zdarzają się odcienie, którym nie potrafię się oprzeć i ten do takich należy. Niestety przebarwił mi płytkę, bo standardowo nie użyłam bazy, która mogła przed tym uchronić oraz sprawić, że nie będzie prześwitów. Jednakże za sam kolor jestem w stanie wybaczyć mu żółte pazurki po zmyciu. ;)
Ogólnie co do samego lakieru, nie sprawia problemów przy nakładaniu, ma standardowy pędzelek, chociaż wolałabym trochę szerszy jak u poprzedników. Bez bazy, dwie warstwy nie są wystarczające gdyż widać prześwity na końcówkach. Ale wszystko szybko zasycha więc nie ma problemu. Ciekawie wygląda samodzielnie jak i ze wzorkiem :)
Pojemność: 12 ml
Cena: 8,99 zł





4 komentarze:

  1. zakochałam się w tym kolorku ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny odcień, bardzo wesoły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny kolor z tej serii w którym się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...