sobota, 5 lipca 2014

Koronka na czerwieni

Baza: czerwień Glam Wear #405 (Bell)
Wzorki: biała farbka akrylowa
Wykończenie: Pro white effect (Essence)

Na wstępie przepraszam za jakość zdjęć, ale były robione w pośpiechu, bo tego dnia jechałam jeszcze do Lublina na ostatni egzamin więc nie bardzo miałam do tego głowę. Miałam w ogóle odpuścić sobie te fotki, ale trochę szkoda mi było zupełnie nie uwiecznić tego zdobienia. 
Ogólnie czerwień jest dla mnie kolorem tak eleganckim, że naprawdę ciężko bawić się w jakieś zdobienie na nim. Jednak standardowo nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała czegoś wykombinować, a takie są tego efekty :)





14 komentarzy:

  1. Ta koroneczka bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie :D świetnie się prezentują:D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne :) Zapisuje do inspiracji, ostatnio miałam na paznokciach 'Twoje' różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle śliczne. I mam podobny wzorek na płytce z allegro, stąd myślałam że stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają po prostu cudownie :)
    Mi niestety wychodzą zazwyczaj tylko na jednej ręce

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam patrzyć na Twoje pazurki :) cokolwiek być na nich nie zmalowała lub nawet solo to zawsze się będą pięknie prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Podziwiam precyzje wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne paznokcie, a koronka to mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda ślicznie, jaka precyzja!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna koronka! właśnie szukałam informacji, jakiej użyłaś płytki, a tu farbki akrylowe - pięknie Ci to wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfekcyjne wzorki - podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. subtelna i elegancka koronka, mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...