środa, 16 lipca 2014

Na morelce


Baza: morelka City Fashion #178 (Hean)
Wzorki: farbki akrylowe
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence)

Zdobienie dość banalne. Pędzelkiem wachlarzykowym nałożyłam zieloną, żółtą i pomarańczową farbkę akrylową tak byle jak. Później cienkim pędzelkiem dodałam czarne i białe wzorki. Na koniec nałożyłam jakiś rudawy lakier. I wszystko pokryłam topem.
Miałam wysłać to zdobienie na konkurs u Sylwii Be, ale oczywiście zapomniałam o karteczce więc mówi się trudno. Jednakże Was serdecznie zapraszam do wzięcia udziału, bo konkurs bardzo ciekawy :)
Przypominam również, że u mnie we wczorajszym poście też pojawiła się mała niespodzianka.


9 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...