środa, 9 lipca 2014

Wakacje w Polsce - Bałtyk


To już 300 post :) Jakoś się trochę ich nazbierało :)  W najbliższym poście być może pojawi się dla Was mała niespodzianka, może nie jakaś szałowa, ale coś tam będzie ;)
A dziś będzie troszkę wakacyjnie. Właśnie zrobiłam sobie chwilową przerwę w opalaniu i czytaniu ustawy o rachunkowości po to, aby napisać tutaj kilka słów. Otóż jakiś czas postanowiłam dołączyć do projektu, dawno nie brałam udziału w żadnym więc uznałam, że skoro i tak są wakacje to można coś pokombinować. Na pierwszy ogień poszedł Bałtyk. Cóż morze jak morze, byłam tam raz jakieś 11-12 lat temu, ale nie ciągnie mnie tam. Chociaż tamte 16 dni było fantastycznych, teraz jak szukałam jakiejś inspiracji, to byłam strasznie zdziwiona ile szczegółów zaczęło mi się przypominać. Dźwirzyno - rejs - cyrk - podchody - chrzest morski - ślimaki (tak, tak ślimaki - pamiętam spacer przez taką łąkę i tam ciężko było przejść żeby jakiegoś nie rozdeptać) - Kołobrzeg - latarnia morska - piraci - Ruda Solna - Zieleniewo - Dziki Zachód, aż nie wierzyłam, że tyle tego było. Oczywiście to co wypisałam to jest tylko mała część, ale powiedzmy, że największe atrakcje.
Gorzej było zmalować coś na pazurkach. No i niestety z efektu nie jestem zadowolona, ale nie wszystko czasem wychodzi idealnie. Na kciuku jest latarnia chociaż słabo widoczna, bo zrobiłam źle zdjęcia. Dalej falochrony, statek "Pirat", morze, kawałek plaży, jakiś jacht i oczywiście nieodłączne mewy.


Pobyt nad morzem jak dla mnie zakończony. Ale kolejna podróż to będą góry, mój raj na ziemi :) Uwielbiam nasze Polskie góry, ale o tym będzie przy okazji kolejnej części projektu.
Edyta, znana wcześniej jako Złota Pigmejka zaproponowała bardzo ciekawą zabawę :) Zajrzyjcie tam do niej :)


12 komentarzy:

  1. Wow, ale super :) chciałabym umieć tak malować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne paznokcie,już mam ochotę coś podobnego namalować :) Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne! musiałaś się nieźle przy tym napracować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. woooow, jak super ;) jestem pod wrazeniem ;) widziałam juz pare prac, Twoja jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja! piękna kolorystyka, idealnie oddany klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ej piękne to mani a Ty mi pisałaś że nie :/ widzisz czyli coś nam nie pasuje z tym morzem na naszych pazurkach hehe :)
    Moi rodzice dwa lata temu byli w Dźwirzynie i sobie też chwalą to miejsce :) Góry to moja bajka zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzorek na palcu wskazującym podoba mi się najbardziej, jest ekstra! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ah, to i tak daleko.. a ja bym tak chciała, byś wyczarowała mi na pazurkach coś pięknego <3 ja nie mam cierpliwości :(

    OdpowiedzUsuń
  9. no co ja mam powiedziec... sa przepiekne! wygladaja bajecznie jak obraz

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...