wtorek, 29 lipca 2014

Weselnie, czyli pazurki i prezent :)

Baza: miniMax #937 (Eveline)
Wzorki: czarna farbka akrylowa, sreberko #369 (Nicole by O.P.I.)
Dodatki: niebieskie cyrkonie
Wykończenie: Ultra glos nail shine (Essence), top matujący (Lovely)

Moje weselne pazurki, które idealnie komponowały się z kolorem sukienki. Niestety nie posiadam zdjęcia, na którym moglibyście zobaczyć jak się prezentowałam :/ Wracając do zdobienia to ostatecznie było wymyślane na szybko w piątkowy wieczór kiedy to już miałam wszystkiego dość i nic mi się nie chciało. Nie do końca byłam też zadowolona z efektu, ale jeszcze jakoś uszło ;)




A teraz prezent dla Państwa Młodych. Któregoś czerwcowego dnia na fejsie zobaczyłam gdzieś coś w podobnym stylu i w mojej głowie pojawiła się myśl, aby też stworzyć prezent taki, w który włoży się trochę własnej pracy. Było sporo kombinowania i myśli czy nie rzucić tego wszystkiego w diabły, standardowo wręczając kopertę. Czarno to wszystko widziałam, ale ostatecznie nie poddałam się i ostateczny efekt mnie usatysfakcjonował. Siostra cioteczna też początkowo chyba była sceptyczna i myślała, że ze wszystkim się nie wyrobię, a później się śmiała, że nic nie było wszystko takie ni stąd ni zowąd i raptem trochę farby, trochę spray-u i pudełko nabrało wyrazu. I właśnie za to uwielbiam tego typu rzeczy, na początku nie wiadomo gdzie to coś ma ręce i nogi, a raptem w kilka chwil powstaje ostateczny efekt ;)
Mam nadzieję, że ten prezent spodobał się Ani i Dominikowi, którym życzę dużo szczęścia i wielu, wielu lat przepełnionych bezkresną miłością :)


10 komentarzy:

  1. Paznokcie świetle, ale... prezent najlepszy!
    Wspaniała pamiątka, na pewno długo będą pamiętać o tym prezencie :)
    Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam podobny prezent na zszywce tylko w okraglym pudelku. tez zamierzam cos podobnego dac na prezent, ale to za rok ;) paznokcie moim zdaniem swietne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie ;) a pomysł na prezent bardzo fajny ;) na pewno się podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się wzorek, który namalowałaś na małym i wskazującym palcu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pazurki bardzo ładne, ale jaki genialny prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne pazurki - genialny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajny prezent, nigdy z czymś takim się nie spotkałam, a świetne jest :)
    paznokcie też bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie świetne ale prezent genialny!! Widziałam gdzieś kiedyś podobny ale w Twoim wykonaniu jest tysiąc razy lepszy :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...