piątek, 1 sierpnia 2014

City Fashion #162 (Hean)


Od producenta:
"Super trwały lakier do paznokci (bez Toluenu i Formaldehydu)
- Intensywny kolor z efektem szklanego połysku.
- Formuła z Tefpoly wzmacnia paznokcie."

Lakier jest cudowny.Nieziemski kolor, odcień idealny. Wspaniale wygląda na paznokciach. Nie sprawia problemów przy malowaniu, a szerszy pędzelek zdecydowanie je ułatwia. Do właściwego krycia zupełnie wystarczają dwie warstwy. Idealny połysk bez jakiegokolwiek topu. Mój obecny faworyt spośród mojej kolekcji Hean ;) Zdecydowanie wart uwagi i tego, aby zagościć w naszych lakierowych zbiorach.
Pojemność: 12 ml
Cena: 8,99 zł
Zapraszam na dużą ilość zdjęć :)



15 komentarzy:

  1. Kolor obłędny, a z tego co piszesz, można podciągnąć go po lakier baaardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje dłonie mogą reklamować spokojnie najdroższe lakiery do paznokci. Naprawdę. Na nich wszystko wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To dla mnie niesamowity komplement :)

      Usuń
  3. Kolor jest piękny, bardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda i Twoje paznokcie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolorek ;) uwielbiam lakiery Heana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor idealny na zbliżającą się jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam lakiery tej firmy sliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolor ale dla mnie nie na tą porę roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, kolor jest niesamowity. Przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...