środa, 27 sierpnia 2014

FullColour #45 (Ladycode by Bell) swatch + zdobienie

Kolejny lakier z tej serii. Tym razem taki koralowy. Rozpisywać się nie ma po co, bo podobnie jak wcześniejsze kolorki ten też ślicznie wygląda i nie sprawia problemów przy aplikacji. Po prostu ładnie wygląda i dobrze się nosi :)


Baza: FullColour #45 (Ladycode by Bell)
Gradient: biel Strong&Trendy Nails #101 (Sensique), miniMax #937 (Eveline)
Wzorki: czarna i biała farbka akrylowa, liner z drobinkami
Dodatki: pastelowe ćwieki
Wykończenie: Pro white effect (Essence)

I od razu piórkowe zdobienie. Kolorek jest troszkę zmieniony przez top, który pod wpływem światła delikatnie zmienia odcień lakieru. Na końcówkach wykonałam delikatny gradient, dodałam ćwieki i namalowałam piórka. Na koniec top i gotowe :)




14 komentarzy:

  1. Kolor cudowny, a to piórko... piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie w połączeniu z gradientem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, jakie piękne! :) W moim pudełku z rzeczami do zdobień leży tyle piórkowych, wodnych naklejek i mam na nie tyle pomysłów i ciągle jakoś ustępują czemuś innemu... :) Muszę je w końcu wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor, Twoje paznokcie są po prostu cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest przecudowny ;) Kształt Twoich paznokci także ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lakier ma bardzo fajny kolor, podoba mi się ten jaśniejszy gradient na końcówkach - imituje french :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, bardzo mi sie podoba :) Arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor, ale zdobienie dopelnia i jest jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny efekt z jaśniejszym cieniowaniem na końcach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już sam w sobie jest piękny , a z cieniowaniem wygląda jeszcze piękniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdobienie wyszło Ci niesamowicie :) narysować piórka mało kto potrafi ! cuda :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...