niedziela, 17 sierpnia 2014

Przeczytam tyle ile mam wzrostu cz. 3

Tym razem prezentuję Wam zegarek, który stworzyłam metodą decoupage. Cyferki przykleiłam dość nierówno, ale stwierdziłam że skoro to będzie zegar dla mnie to nie ma co się tak bardzo starać ;)



Dawno też nie rozpisywałam się na temat projektu, w którym uczestniczę i dziś będzie małe podsumowanie, postępów ;)



  • "Afrykański Sen" - T. de Vasconcelos - 1,7 cm
  • "Sycylijskie wesele" - D. Sterling - 2,1 cm
  • "Jak oddech" - M. Warda - 2 cm
  • "Związek do remontu" - R. Pawlak - 1,9 cm
  • "Przytul mnie" - M. Rebizant-Siwiło - 2,7 cm
  • "Francuska oberża" - J. Stagg - 1,9 cm
  • "Bluszcz prowincjonalny" - R. Kosin - 2,7 cm
  • "Pensjonat na wrzosowisku" - A. Łajkowska - 1,8 cm
  • "Gdzie jesteś Leno?" - J. Opiat-Bojarska - 2,2 cm
Jeśli chcecie znaleźć moje opinie na temat wybranych książek, to możecie znaleźć je tutaj

Obecnie bilans książkowy wygląda następująco:
  • przeczytanych książek: 19
  • łączna grubość przeczytanych książek: 42,3
  • brakuje: 118,7



1 komentarz:

  1. Zegar wyszedł świetnie ;) bardzo mi się podoba ;) kiedyś czytałam 12-14 książek miesięcznie, teraz nie mam już na to czasu niestety :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...