środa, 20 sierpnia 2014

Wakacje w Polsce - mój dom


... FullColour #31 (Ladycode by Bell)

Zrobiło się już dość późno, ale trzeba w końcu napisać tego posta kończącego wakacyjny projekt.

Na początek swatch, ślicznej mięty. Jak poprzednicy również należy do dość sympatycznych lakierów. Przy dwóch warstwach zdarzają się delikatne prześwity na końcówkach, ale w tym przypadku jakoś mi to nie przeszkadzało. Zwłaszcza, że wykorzystałam ten lakier pod konkretne zdobienie. Co tu dużo pisać, na zdjęciach możecie zobaczyć jak się pięknie prezentuje, a z malowaniem nie ma problemów, bo ma idealną konsystencję i nie smuży.


Baza: FullColour #31 (Ladycode by Bell)
Gradient: biel Strong&Trendy Nails #101 (Sensique), Mini Drops #157 PEARL&TOPAZ (MIYO), Mini Drops #158 HOLIDAY SUNRISE (MIYO)
Wzorki: czarna i biała farbka akrylowa
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence)

Tematyką ostatnich 10 dni wakacji jest dom. Zaś wakacje w domu wywołują wiele skojarzeń. Ja skupiłam się na moim ulubionym, a mianowicie jeździe na rowerze. Kiedy wracam do domu na tak długi czas, to w końcu mogę pozwolić sobie na rowerowe wycieczki niemalże dzień w dzień. I właśnie w ten sposób upłynęło mi bardzo wiele przedwieczornych godzin lipca. Teraz trochę się opuściłam z jazdą, no i pogoda nie do końca mnie rozpieszcza, po dzisiejszym dniu stwierdziłam, że już zaczęło się robić dość jesiennie. Ale na szczęście bardzo lubię tę porę roku, byle tylko nie padało :D
Co do zdobienia to na wcześniej opisywanej mięcie wykonałam delikatny gradient używając bieli Sensique oraz dwóch ślicznych lakierów od MIYO, które otrzymałam w mojej paczuszce, ale o dokładniejszej zawartości napiszę prawdopodobnie jutro. Obecnie za dużo się dzieje w moim blogowym życiu i nie nadążam ze wszystkim. Po wykonaniu gradientu, po prostu zabrałam się za malowanie i wyszło tak jak wyszło ;) Na koniec top i gotowe.





14 komentarzy:

  1. Piękne paznokcie. Nawet w samej miętce, bez zdobienia wyglądają idealnie. A w malunku środkowy palec najlepszy :) rowerzystka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolorek paznokci, a zdobienie boskie

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne zdobienie a właściwie zdobienia :) Sama mięta na paznokciach też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny krajobraz :)
    też bardzo lubię jazdę na rowerze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam pojęcia jak to robisz, ale masz tak piękne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem wyszły genialnie:) a lakier bazowy jest cudowny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdobienie ;) kolorek bazowy też bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, niesamowicie świetne! ależ Ty masz pomysły

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...