niedziela, 10 sierpnia 2014

Wakacje w Polsce - Warszawa


Baza: czerwień GlamWear #405 (Bell), niebieski FullColour #14 (Ladycode by Bell)
Wzorki: farbki akrylowe, biel Strong&Trendy Nails #101 (Sensique)
Wykończenie: Pro white effect (Essence)

Dziś zdobienie nietypowe. W projekcie u Edyty nadszedł czas na wakacje w Warszawie. Cóż, mi wakacje w stolicy kojarzą się z pracą na poczcie, gdyż to właśnie tam spędziłam dwa miesiące po maturze. Ci, którzy mieli okazję przeczytać 50 faktów z mojego życia możliwe, że o tym pamiętają (post z okolic sierpnia tamtego roku). Postanowiłam podejść do tego tygodnia dość humorystycznie i zmalowałam logo Poczty Polskiej, które jakiś czas temu uległo zmianie. Gdy ja tam pracowałam była to jeszcze trochę bardziej skomplikowana złota trąbka na granatowym tle, ale jak wiadomo wszystko z czasem się zmienia. I obecnie jest to bardzo uproszczona trąbka na czerwonym tle, a na pozostałych pazurkach wykorzystałam metodę saran wrap :)



9 komentarzy:

  1. niebieskie pazurki takie marmurkowe jakby, fajnee podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie domyśliłabym się, że to nowe logo poczty, serio, chyba nawet go nie widziałam na żywo jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero niedawno przypadkiem dowiedziałam się o tej zmianie ;)

      Usuń
  3. wiesz, że nie zauważyłam tej zmiany, wg mnie logo jest brzydkie i wygląda jak piłkarz :D

    ale pięknie je odwzorowałaś :) i saran wrap ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak samo, że też nie zauważyłam. I mi również się nie podoba, ale przynajmniej łatwiejsze w zmalowaniu było ;) Chociaż też pozostawia sporo do życzenia ;)

      Usuń
  4. Raz w życiu tylko i to wieeele lat temu byłam w Warszawie jeszcze w czasach szkolnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uciekłam od studiów w stolicy, ale za rok prawdopodobnie trzeba będzie przeprosić się ze stolicą, bo niestety w Lublinie nie widzę dla siebie perspektyw ;)

      Usuń
  5. haha wiesz co mi się podoba w tym tyg z Wawą ?
    to że każda z nas robi coś nietypowego i pomysłowego :) Niby stolica oczywista ale tyle jest na nią pomysłów, że głowa mała
    Podoba mi się Twoje podejscie i wersja na ten tydzień :) ja w życiu bym nie wpadła na ten pomysł :) hehe

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...