wtorek, 16 września 2014

Niebieski i bordo

Baza: bordo City Fashion #162 (Hean), niebieski City Fashion #168 (Hean)
Wzorki: czarny i biały liner
Dodatki: owalne cyrkonie (BPS)
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence)

Dziś nieszczególne mani, ale nadające się na jakieś bardziej eleganckie wyjście. Na dwóch cudnych lakierach od Hean wykonałam lekko urozmaicony french. Dodatkowo dodałam owalne cyrkonie od BPS, które otrzymałam do przetestowania. W karuzeli mieszczą się cyrkonie w dwóch rozmiarach. Jednak te większe są chyba trochę za duże jako ozdoba na paznokcie, ale te mniejsze wydają się być okej. Przykleiłam je na top :) Gdyby się Wam spodobały to ich obecna cena na BPS to $4.47, a możecie też skorzystać z mojego kodu zniżkowego XBSQ10, dostawa oczywiście jest darmowa :)
Wybaczcie małą liczbę zdjęć, ale nie było czasu na więcej.


3 komentarze:

  1. hmm takie królewskie :D ale srednio podoba mi sie to polaczenie wszystkiego

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...