niedziela, 14 września 2014

TopFlex SAND EFFECT #11 (Pierre Rene)

Miałam przez weekend trochę bardziej nadrobić blogowe zaległości, a tu w zasadzie zostałam odcięta od neta. Właśnie zaczęłam zajęcia na kolejnym kursie księgowym i weekend spędzałam w Lublinie. Zaś modem postanowił mi wyciąć numer i zupełnie przestał działać. Teraz lekko zmęczona po jeździe samochodem uznałam, że wypada jeszcze spróbować coś napisać.
I padło na recenzję cudnego piaska od Pierre Rene. Ten lakier ma delikatną fioletową poświatę co totalnie dodaje mu uroku, a jeszcze ten piaskowy efekt sprawia, że wygląda idealnie i elegancko bez zdobienia. Mieści się w bardzo urokliwej i poręcznej buteleczce o pojemności 11ml. Posiada pędzelek z typu tych szerszych, które bardzo lubię, ponieważ łatwiej mi nakładać lakier. Ten ma idealną konsystencję i nie zalewa skórek przy malowaniu. Kryje standardowo przy dwóch warstwach. Jeśli chodzi o zmywanie, to nawet nie próbowałam robić tego standardowo, dlatego też zwilżyłam gaziki zmywaczem, przyłożyłam do paznokcia i na chwilę zawinęłam w folię aluminiową. W ten sposób lakier zszedł bez problemu i wielkich męczarni. Mimo, że jednak jestem fanką zdobień, to z tym lakierem nawet solo chyba bardzo się polubię ;)


Dziękuję firmie PierreRene za możliwość testowania tego produktu. Nie wpłynęło to na moją opinię.




9 komentarzy:

  1. bardzo ładny, ma śliczny odcień

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się prezentuje - mam w planach go zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też go mam jak dobrze widze i czeka w kolejce na pokazanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny lakier i boskie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygląda na Twoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...