środa, 15 października 2014

Halloween


Baza: pomarańczowy Nailed it! #16 TROPICANA (MIYO), żółty  Nailed it! #11 SUNNY (MIYO)
Wzorki: czarna farbka akrylowa
Wykończenie: top matujący Pierre Rene

Pierwsze Halloween-owe zdobienia, zaczęły się pojawiać, już jakiś czas temu. Dlatego myślę, iż nie zdziwi Was fakt, że i u mnie coś takiego zagości. Może jakąś fanką tego amerykańskiego, zabobonnego święta nie jestem, ale jest to ciekawy motyw do zdobień paznokciowych.
Zatem pokusiłam się o zmalowanie pajączków i pajęczynek. Na początek użyłam dwóch bardzo fajnych kolorków od MIYO. Oba lakiery należą do serii Nailed it!, która charakteryzuje się kwadratowymi buteleczkami o pojemności 8 ml i czarnymi nakrętkami, a pędzelki należą do standardowo spotykanych, czyli ani za szerokie ani za wąskie. Dodatkowo każdy lakier posiada indywidualną nazwę, w tym przypadku żółty to SUNNY, a pomarańczowy (tak trochę wpadający w ognistą czerwień) to TROPICANA. Nałożyłam po dwie warstwy tych lakierów i były one wystarczające. Zasychały około 10 min. Później czarną farbką akrylową zmalowałam prezentowany motyw i na koniec nałożyłam top matujący od Pierre Rene.


11 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda! właśnie się przymierzam do kolejnych halloweenowych zdobień :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdobienie, gratuluję precyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany... ja się tam boję pająków. Bardzo realnie wyszły... Masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne połączenie z tym matem, no i takie dosyć proste zdobieine, a jak fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też już powoli zaczyna robić się Halloweenowo ;) Bardzo fajny pajączek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pająk wyszedł genialnie! :) Bardzo ładne zdobienie ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...