środa, 1 października 2014

Metamorfoza lampki nocnej 3


Ostatnia taka metamorfoza pojawiła się prawie rok temu. A jakiś czas tamu na specjalne życzenie takiej jednej wyjątkowej osoby wykonałam kolejną przeróbkę. Lampka została ocalona przed wyrzuceniem, a przede mną było zadanie stworzenia czegoś delikatnego, do ogólnego użytku, byle nie w odcieniach różu. Zatem mając w sumie bardzo szerokie pole do popisu, od razu zdecydowałam się na niebieską kolorystykę i wpadłam na pomysł z motywami motoryzacyjnymi. Podczas tworzenia miałam już takie momenty kiedy to wydawało mi się, że nic z tego nie wyjdzie, że będzie beznadziejnie, ale na koniec byłam usatysfakcjonowana. Bardzo wymagającemu właścicielowi chyba też się spodobała, bądź tak dobrze udawał, że może być ;)




Do tego chwalę się prezentem jaki sobie zrobiłam z racji zbliżających się urodzin :) W końcu zmobilizowałam się do kupna lampy LED i kilku lakierów hybrydowych. Na początek lakiery raczej z niskiej półki cenowej, bo póki co ciężko mi pozwolić sobie na coś lepszego, ale mam nadzieję, że za jakiś czas zaopatrzę się w coś lepszego. Produkty zamówiłam w hurtowni AllePaznkcie jednak na stronie allegro, gdyż tam ceny są trochę niższe niż na stronie internetowej.


Lampa LED "Księżyc" 12W

Dane ze stronki:

Urządzenie wyróżnia się nowoczesnym designem - obudowa w kształcie zaokrąglonego półksiężyca gwarantuje estetyczne wrażenia wizualne. Lampa jest solidnie wykonana, nie wymaga regularnych konserwacji. Wg zapewnień producenta, lampa powinna pracować bezawaryjnie przez 12 lat.
Kolejna cecha lampy, która wyróznia ją spośród konkurencyjnych urządzeń to 4-stopniowy timer: 30, 60 i 90 sekund + świecenie ciągłe. Dzięki wbudowanemu czujnikowi ruchu, lampa włącza się dopiero wtedy, gdy zostanie do niej włożona dłoń. Zastosowanie 118 diod LED powoduje, że lampa jest niezwykle energooszczędna i zużywa tylko 12 Watt! Nie nagrzewa się nawet przy dłuższym użytkowaniu. Urządzenie bezpieczne, wykonane z materiałów przyjaznych dla zdrowia i środowiska naturalnego.
Dane techniczne:
napięcie: AC 230V 50Hz
timer: 30, 60, 90 sekund + świecenie ciągłe
wymiary: 250x250x95 mm
źródło światła: 118 diod LED
czas pracy: nawet 35000 godzin

Dodatkowo za większe zamówienie dostałam w gratisie cztery pilniczki i trochę ozdób do paznokci.


Poniżej oczywiście Cleaner 600ml oraz Remover 1000ml.


I na koniec prezentacja wybranych kolorków. Lakiery utwardziły się wystarczająco, po 30 sekundach, nie wiem jak z ich trwałością, ale to będę sprawdzała na dniach. Pojemność buteleczek to 6 ml, a koszt za jedną wyszedł 3,33 zł więc bardzo tanio, ale zobaczymy jak okaże się z ogólną jakością. Póki co, to będzie na tyle. więcej niebawem :)





9 komentarzy:

  1. Woow, ta lampka wygląda wprost genialnie!
    Odwiedź i mnie czasem :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękną lampkę zrobiłaś! Żebym ja umiała tak malować... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta lampka, ja jak mam coś do zrobienia, to boję się, że nie wyjdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja! cudowna lampka :) przepiękna! co do hybryd - nie wiedziałam, że są takie tanie hybrydy, jestem ciekawa opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lampka jest przepiękna :D sama u siebie bym taką widziała :D A co do hybryd z tej firmy to mam nadzieje, że się u Ciebie sprawdzą. Ja miałam do czynienia z nimi na kursie kosmetycznym i ogólnie najlepsze nie były

    OdpowiedzUsuń
  6. Lampka jest cudowna masz zdolności.
    Co do lampy LED jest piękna natomiast lakiery ntn no niestety ale jakość nie powala koleżanka je miała i żałował ich zakupu. Własnie temu że tanie są to jakość niestety ale też felerna. Te z allepaznokcie po 9,90zł już ponoć lepsze lub UNIQIUE. Kiedyś też myślalam o ich zakupie ale stwierdziłam że poczekam jeszcze i odłoże coś wiecej bo wole dołożyć i mieć coś lepszego. I tak nabyłam Semilaci :)
    Sprawdź koniecznie te hybrydy one podobnie jak i zwykłe lakiery sa zależne od paznokcia i jego struktury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę :)
      A co do lakierów to zamierzam właśnie zakupić te Semilaci, bo dużo widzę ostatnio opinii o nich. Póki co zdecydowałam się na te lakiery z ntn, bo w sumie za 30 zł mam 9 kolorków więc tak na próbę, to jakoś nie przepłaciłam, najwyżej kupię o jeden mniej z tych droższych :) I oczywiście bardzo dziękuję za pomocne rady :)

      Usuń
  7. Lampka wygląda teraz świetnie ;) miałaś fajny pomysł i wyszło super ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...