wtorek, 14 października 2014

Nailed it! #23 MYSTIC (MIYO)


Kilka słów o lakierze, który początkowo niezbyt przypadł mi do gustu i jakoś nie mogłam go sobie wyobrazić na swoich paznokciach. Jednak jak już zdecydowałam się na nałożenie go, to zmieniłam o nim zdanie, bo bardzo mi się spodobał. Do tego kolorystycznie pasuje idealnie na jesienne dni.
Standardowo lakier mieści się w kwadratowej buteleczce o pojemności 8ml, która jest bardzo poręczna. Pędzelek, jaki posiada jest standardowej szerokości, ale bardzo dobrze nakłada się nim emalię. Do pełnego krycia wystarczają dwie warstwy, zasychanie to około 10 min. Według mnie wykończenie tego lakieru jest delikatnie metaliczne.
Nie miałam pomysłu na zdobienie więc ostatecznie dodałam gwiazdki na wybranych paznokciach i nałożyłam na nie top z Essence, a na pozostałe top matujący Pierre Rene. Na końcu jest jedno zdjęcie z gwiazdkami. :)





8 komentarzy:

  1. fajnie, całkiem inaczej :) a z matem chyba lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor nawet fajny, ale raczej bez żadnych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie za bardzo perłowy ;/ chociaż w macie wygląda już lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...