wtorek, 21 października 2014

Projekt z Kokietką


Baza: biel Pierre Rene PROFESSIONAL #309 PURE WHITE
Tło: zieleń City Fashion #180 (Hean)
Wzorki: farbki akrylowe
Wykończenie: top matujący Pierre Rene

Dziś takie trochę nietypowy post. Jakiś czas tamu Karolina zaproponowała mi mały projekt, ona maluje zdobienie takie jak kiedyś ja zmalowałam, a ja takie jak ona. I tak oto zdecydowałam się żeby otworzyć motyw z łapaczem snów. Strasznie spodobało mi się to zdobienie i bardzo lubię tę tematykę :) A tutaj macie link do oryginalnego posta :)


Na początek jeszcze prezentacja zieleni w wersji mat, bo pięknie wyglądała :)


A teraz już do rzeczy. Tym razem wybierając zieleń, na początek na paznokcie nałożyłam biały lakier, aby uniknąć przebarwień płytki. Następnie po zieleni nałożyłam top matujący i zmalowałam wzorki, a na koniec oczywiście jeszcze raz top matujący. Zapomniałabym, przy łapaczach snów wykorzystałam jeszcze po jednym elemencie, oderwanym z mojego szalika, czyli złote "ćwieki".

Bardzo dziękuję Karolinie za propozycję takiej współpracy i że o mnie pomyślała. Jest to ciekawa zabawa. Z jednej strony ciekawi nas jak wyjdzie nam odtworzenie czyjegoś zdobienia, a z drugiej jak ktoś odtworzy nasze :) Dlatego ja też jestem bardzo ciekawa na co zdecydowała się Karolina i jaki będzie efekt :)





17 komentarzy:

  1. Śliczne :) Wyglądają jak naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :) Gdybym miała wybierać które paznokcie bardziej mi się podobają to wybrałabym Twoje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, bardzo mi się podoba! A ten mat po prostu cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko :-) dzieki za udzial, jakbys jeszcze kiedys chciala sie pobawic, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyszły ;) obie wersje są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaaa świetny pomysł :) zdobienie te ci fajnie wyszło, a ta zieleń przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobra zieleń, chociaż na moich pazurkach pewnie bym jej nie umiała zaakceptować :P

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne ta zieleń mi się bardzo podoba :) całe zdobienie świetnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie Ci to wyszło, tak wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny projekt i samo wykonanie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczna praca :) uwielbiam tak zmalowane piórka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...