piątek, 10 października 2014

Różyczki


Dziś prezentuję Wam śliczny róż z serii FullColour (Ladycode by Bell). Już przedstawiłam trochę kolorków z tej serii, ale jeszcze nie wszystkie. 
Podobnie jak wcześniejsze lakiery ten też nie sprawia problemów przy nakładaniu. Do pełnego krycia wystarczają dwie warstwy, które dość szybko zasychają. Emalia ma bardzo ładny szklisty połysk bez stosowania na nią topu. Mieści się w poręcznej buteleczce, a pędzelek jest bardzo wygodny przy malowaniu i posiada standardową szerokość.



Baza: róż FullColour (Ladycode by Bell)
Zdobienie: farbki akrylowe
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence)

Do różu chyba najbardziej idealne są różyczki. Dlatego właśnie ten motyw zmalowałam na paznokciach. Dodatkowo na pozostałych dodałam różne kropeczki i wykończyłam wszystko topem.





10 komentarzy:

  1. sam lakier śliczny, cukiereczek :)
    a zdobienie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne różyczki ale chyba wolałabym je bez kropek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie Ci te kropki wyszły :) Wolałabym je w wersji bez kwiatków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż jest cudowny! :)
    A zdobienie idealnie pasuje do tego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny mani, a ten róż to jeden z moich ulubionych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziewczęce :) Bez tych kropek też byłoby fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...