piątek, 17 października 2014

Try again 2

Baza: Nailed it! #36 MERCURY (MIYO)
Brokat: Glam Night Sparkle #03 (Bell)
Wzorki: farbki akrylowe
Wykończenie: nabłyszczający lakier nawierzchniowy (Essence)

Zdobienie, które dziś Wam przedstawiam, stworzyłam z myślą o projekcie Puszki "Try again". Jeszcze na początku swojej przygody z one stroke zmalowałam coś takiego jak na poniższym zdjęciu i w tym poście.


Były to prawdziwe początki. Wtedy wydawało mi się, że jak jest czegoś dużo to jest super. Z czasem zrozumiałam, że nie zawsze taki przepych wychodzi na dobre. Przez jakiś czas próbowałam znaleźć zdobienie, które było moją inspiracją przed dwoma laty, ale niestety nie udało się. Ale ostatecznie spróbowałam jakoś zmalować zdobienie w nowej wersji zmienionej i zminimalizowanej. Ale podobnie jak wtedy na czerni są drobinki wcześniej były to odcienie złota i żółci, a teraz niebieskości i fiolety, które sprawiają, że lakier wydaje się być granatowy. Dalej to już one strokowe kwiatuszki wykonane farbkami akrylowymi. Na dziś będzie chyba tyle :) Życzę udanego weekendu, tym którzy będą go mieli, bo ja niestety ponownie spędzę go na zajęciach :/  




9 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...