poniedziałek, 17 listopada 2014

I love Hean sugar JEANS #851


Dziś zaprezentuję Wam Jeans Sugar od Hean.
Lakier, jak cała kolekcja, mieści się w w bardzo poręcznej buteleczce o pojemności 6 ml. Posiada wygodny, lekko rozszerzony pędzelek, który ułatwia malowanie. Dwie warstwy w pełni pozwalają na całkowite krycie. Wykończenie jest delikatnie piaskowe. Ze zmywaniem nie ma problemu, oczywiście jeśli użyjemy do tego wacika i folii aluminiowej o czym wspominałam we wcześniejszych postach.
Lakier bardzo przyjemny w użytkowaniu, ciekawie wygląda. Końcówki trochę się ścierają, ale wiadomo jak to bywa, jeśli nie ma topu. Jednak przy takim wykończeniu nie jest on wskazany ;) Dla mnie to wykończenie jest troszkę za delikatne jak na sugar, ale na pewno nie jednej z Was się spodoba.
Zdobienie, które wykonałam podpatrzyłam oczywiście u Justine. :)


Kilka słów o tym lakierze znajdziecie również u Ewlyn :)


Dziękuję firmie Hean za zaufanie i możliwość testowania ich produktów. Nie wpłynęło to na moją opinię.





15 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda z tym niebieskim :) sam w sobie tez jest super i potwierdzam, piaseczek raczej delikatny.
    Próbowałaś już czerwony? Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerwonego jeszcze nie próbowałam, ale już na tipsie zauważyłam że jest świetny ;) obecnie testuję złotko, jutro trzeba będzie jakieś zdobienie wykonać :)

      Usuń
  2. choruję na punkcie tego lakieru, a dostać go nie mogę :/ a wykonanie cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Poluje na jeansowy lakier ;) Superanckie zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty zawsze masz piękne prace na tych paznokciach <3
    Zapraszam na nowy post i konkursik :) Bedzie mi bardzo miło jak weźmiesz udział:)
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap-wygraj-narzutke.html

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba ten lakier w kolorze ciemnego jeansu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi miło, że znów mogłam Cię zainspirować :)

    Bardzo ładne zestawienie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten granatowy piasek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne pazurki i świetnie połączone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny ten Hean i zdobienie super :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...