piątek, 19 grudnia 2014

I love Hean sugar CORAL #857


Baza: I love Hean sugar CORAL #857
Dodatkowo: czerń I love Hean #10t
Wykończenie: tylko na serdecznych - top matujący Pierre Rene

Hej, hej,
Bardzo się starałam, aby jak najlepiej oddać kolorystykę tego lakieru. Na początku robiłam zdjęcia ze zdobieniem, jednak wtedy pogoda średnio dopisywała i ratowałam się fleszem. Jednak następnego dnia miałam farta i specjalnie zmyłam pazurki, żeby pokazać kolorek bez zdobienia w naturalnym świetle. Myślę, że się udało.
To już ostatni kolorek z fantastycznej serii Sugar Crystals od Hean.
Bardzo dobrze się z nim współpracuje. Do pełnego krycia w zupełności wystarczają dwie warstwy. Lakier ma w sobie mnóstwo mieniących się drobinek, które na pazurkach są równie dobrze widoczne jak w buteleczce. Co do zmywania, to standardowo, robiłam to przy użyciu zmywacza, wacików i folii aluminiowej.
A zdobienie to już należy do jednych z prostszych, ja przy nim posłużyłam się linerkiem :)
W następnym poście postaram się podsumować całą serię lakierów Hean.



Dziękuję firmie Hean za możliwość testowania ich produktów. Nie miało to wpływu na moją opinię.


4 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...