czwartek, 18 grudnia 2014

Jesienne liście


Baza: biel Pierre Rene Professional # 309 PURE WHITE, brąz Top Flex #230 BITTER CHOCOLATE (Pierre Rene)
Wykończenie: top matujący Pierre Rene

Niby za chwilę święta, ale ja chciałam Wam pokazać jeszcze jesienne zdobienie. We wrześniu wybrałam do recenzji jesienne naklejki wodne na Born Pretty Store, ale niestety dość długo czekałam aż je dostanę. Dlatego troszkę się przesunęło wykonanie i publikacja tego zdobienia :)
Aplikacja naklejek nie była trudna. Wycinałam wybrany listek, odklejałam folię i na chwilę zamaczałam w wodzie, a później naklejałam na paznokieć tworząc wybrane kompozycje :) Musiałam chwilę zaczekać, aby naklejki wyschły i na koniec nałożyłam top matujący na wszystkie pazurki. Gdyby to był taki typowy jesienny czas, to zdobienie komponowałoby się bardzo fajnie. :)


Poniżej znajduje się kod ze zniżką w BPS.




6 komentarzy:

  1. cudownie<3 i do tego to genialne wykończenie w macie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powtórzę się, ale naprawdę uwielbiam Twoje pazury i zdobienia ! Genialnie, to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozłożyłaś listki. Genialnie to wyglada

    OdpowiedzUsuń
  4. A tam gadasz, mi się podoba i co z tego że święta za pasem. Ja tych świąt w ogóle nie czuję. Listki są piękne i super komponują się z czarnym lakierem na pozostałych pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie juz troche za pozno na liscie, ale wolalabym drzewa bez lisci ;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...