poniedziałek, 29 grudnia 2014

Miś na hybrydzie


Baza: Semilac
Kolor: lakier hybrydowy #087 Glitter Indigo (Semilac)
Wzorki: farbki akrylowe i lakier hybrydowy #096 (Semilac)
Wykończenie: top Semilac

Dziś mam dla Was moje świąteczne pazurki, które są mało świąteczne. Jednakże kolor jest obłędny. Cudownie wyglądał na pędzelku, a jak nałożyłam go na paznokcie to oniemiałam z wrażenia, jest idealny. Dlatego musiałam bardzo popracować, aby dobrze oddać ten odcień na zdjęciach. Lakier ma mnóstwo drobinek i świetnie wygląda solo, jednak ja chciałam mieć jakiś drobny artystyczny akcent, chociaż efekt nie wyszedł tak do końca zadowalająco. Ale jak zmalowałam, tak zostało.
Zdjęcia robione już po kilku dniach noszenia :)





15 komentarzy:

  1. Lakier magiczny! Pięknie się mieni! A Twoje misiaki uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna baza a misie przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkieee ♥ uwielbiam takie bajkowe zdobienia :) ślicznie zmalowałaś misiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz całkowitą rację co do lakieru - jest absolutnie obłędny :) Jak znajdę lakierowy odpowiednik, to będę szczęśliwa :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor :) Jak Ci się zdejmuje Semilac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie dobrze, tylko strasznie długo trzeba odmaczać w acetonie ;)

      Usuń
  6. Piękne! Jestem zachwycona :) Kolor bazowy - genialny, misio - niesamowicie uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy miś. Bardzo mi się podoba! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie! Zawsze jak rysuję coś na paznokciach zastanawiam się jak to narysować na prawej ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcialam go zamowic, ale jakos wyszlo, ze wzielam inny ;D. Nastęnym razem na pewno go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor rzeczywiście jest przepiękny :) A co do pedicure to ja noszę swój od 24 października (aż wstyd mówić, bo odrost jest już mega, a jestem zbyt leniwa, by ściągnąć lakier:p), choć to akurat duży plus dla Semilac :p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...