poniedziałek, 12 stycznia 2015

Brąz i turkus

Baza: turkus City Fashion #168 (Hean), brąz Top Flex #230 BITTER CHOCOLATE (Pierre Rene)
Dodatki: niebieskie, kwadratowe i okrągłe cyrkonie
Wykończenie: top coat KillyS

Przypomniałam sobie, że mam jeszcze jednego posta w wersji roboczej, nad którym zastanawiałam się czy go publikować. I uznałam, że skoro z bieżącymi zdjęciami nie mogę się ogarnąć to zamieszczę coś starego, bo chyba z listopada. Widać po samym kształcie, że to nie zdjęcia z ostatniego czasu.
To było takie szybkie malowanie, bez jakiś wymysłów. Sympatyczne kolorki i delikatne cyrkonie, a efekt dość fajny. Zdobienie niezbyt wymagające :) Dwa ostatnie zdjęcia robione bez flesza przy świetle naturalnym :)




11 komentarzy:

  1. Ładny ten turkus :) całość również fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten turkus i to połączenie strasznie mi się podoba:) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. turkus cudowny, ale brąz wygląda jak czarny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie to wygląda, połączenie turkusu z brązem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. proste zdobienie, ale za to jakie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super te kolorki razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też są takie perełki do pokazania ale chyba jednak nie pokaze :) Czasami sama lubie miec takie proste zdobienia z przesytu tymi zdobieniami musi byc też coś co przez chwile bedzie delikatnego :D Podobaja mi się Twoje niby nic a ma swój urok :D

    OdpowiedzUsuń
  8. turkus boski! i bardzo mi się podobają te okrągłe ozdoby

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...