piątek, 23 stycznia 2015

Mini zestaw MIYO

Zestaw MIYO NAIL ACADEMY nr.3 City Tiger i nr.4 Street Graffiti

Wiem, że ostatnio strasznie się ociągam, ale najzwyczajniej w świecie się mi nie chce. Jakoś nie mogę się zmobilizować. Nie wiem co się ze mną dzieje :/

Jednak dziś spróbuję przedstawić Wam ciekawe Mini Zestawy MIYO. Bardzo dobra opcja, gdy nie może się zabrać na wyjazd całej tony lakierów. Takie mini zestawy świetnie się sprawdzą w roli zamienników. Szkoda, że na chwilę obecną dostępne są tylko 4 wersje kolorystyczne. Ja w swojej paczuszce dostałam kolorki, które toleruję na paznokciach, ale jakoś szaloną fanką nie jestem. Przy malowaniu prezentowanych pazurków wykorzystałam dwa lakiery z zestawu nr.3 czyli czerń i ten z drobinkami a z 4. róż. Bardzo przypadł mi do gustu efekt, który powstał na czerni, ciekawie wygląda, ale na różu też jest okej. Paznokcie z samą czernią lub różem są pokryte topem matującym Pierre Rene.

I to będzie na tyle. W kolejnym poście prawdopodobnie zaprezentuję Wam jak wyglądały moje pazurki po zdjęciu hybrydy :)





9 komentarzy:

  1. ale pazurki bardzo ładne ;) podoba mi sie ten rozowy
    tez mam ostatnio z ta mobilizacja do bloga problemy, niby bym chciala a to nie mam czasu a to jak mam to zmeczona jestem i mi sie nie chce i tak w kolko ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te małe lakiery :) cudnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe kombinacje można z nimi wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszło! Różowy lakier faktycznie jakoś najmocniej przyciąga uwagę ale nie wiem czemu... ma taki przyjemny, słodkawy odcień...

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolorki :)
    pazurki ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentują takie pazurki♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...