środa, 14 stycznia 2015

Przeczytam tyle ile mam wzrostu cz. 4


Moje małe podsumowanie niezrealizowanego projektu.

  • "Skrywana przeszłość" - A. Birger - 2,1 cm
  • "Pola" - M. Zimny-Louis - 3 cm
  • "Ciemna strona miłości" - M. A. Oleksa - 2,2 cm
  • "Tatiana i Aleksander" - P. Simons - 2,6 cm
  • "Alibi na szczęście" - A. Ficner-Ogonowska - 4,4 cm
  • "Krok do szczęście" - A. Ficner-Ogonowska - 3 cm
  • "Lalki z getta" - E. Weaver - 2,8 cm
  • "Nikt się nie dowie" - B. Delinsky - 2,7 cm
  • "Dziewczyny w bieli" - J. Close - 2,3 cm
  • "Miłość dobrej kobiety" - A. Muro - 3,5 cm
  • "Papierowe marzenia" - R. P. Evans - 3 cm
  • "Serenada, czuli moje życie niecodzienne" - M. Gutowska-Adamczyk - 2,4 cm
  • "Zaułek szczęścia" - U. Jaksik - 2,3 cm

Jeżeli chcecie znać moje opinie na temat powyższych książek, znajdziecie je tutaj.

Ostateczny bilans za rok 2014 wygląda następująco:
  • przeczytanych książek: 32
  • łączna grubość przeczytanych książek: 78,6 cm
  • zabrakło: 82,4 cm
No niestety sporo zabrakło. Nie dotarłam nawet do połowy, ale może jeszcze kiedyś się uda. W tym roku postanowiłam dołączyć do wyzwania, aby przeczytać 52 książki w ciągu roku, może z tym będzie szybciej. Mam już na koncie dwie, a mogę szczerze przyznać, że obie dały mi wiele do myślenia. A są to:
  • "Szczęściara" - M. Benjamin
  • "List z powstania" - A. Klejzerowicz
Zdecydowanie polecam obie książki. Warto je przeczytać :)



2 komentarze:

  1. Nie wiedziałam o wyzwaniu ale kurcze gdybym wpisała na liste książki, które czytam do pracy dyplomowej t na pewno by się okazało, że dałabym radę :) Może wemzę udział. Też mam konto na lubimy czytać ale nie opiniuję ksiązek na forach internetowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta akcja z tym wzrostem, szkoda, ze wcześniej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...