wtorek, 24 lutego 2015

One stroke na hybrydzie

Baza: Gelish
Kolorki: Biscuit #032, Mardi Gras #034 (Semilac)
Wzorki: farbki akrylowe i Gold Disco #037 (Semilac)
Wykończenie: top coat Semilac

Na początek, przepraszam Was za te zdjęcia przy sztucznym świetle, ale tylko w ten sposób mogłam oddać najbardziej zbliżony odcień Mardi Gras. Na końcowych zdjęciach kolorek ten jest różowy, ale zupełnie nie oddaje rzeczywistości. Natomiast na pozostałych też pozostawia trochę do życzenia, jednak jest dość podobny :) To tyle tytułem wstępu.
Wykonanie one strokowych kwiatuszków prawdopodobnie większości z Was jest dość dobrze znane z niedawnego filmiku Tartofraises. I nic nie poradzę na to, że jak go tylko zobaczyłam, to wiedziałam, że kwiatuszki muszą pojawić się na moich paznokciach. Pozostało się za to zabrać. Nie ukrywam, że spędziłam przy tym malowaniu kilka godzin, ale z efektu byłam niesamowicie zadowolona więc było warto posiedzieć nad tym tyle czasu :)
A co Wy sądzicie o tych moich pazurkach? :)


A półtora tygodnia od nałożenia było tak:


I tutaj, jeszcze nie chwaliłam się moim akwarelowym obrazem :)


A na koniec, gorąca prośba do Was o pomoc dla mojej niespełna 3-letniej chrześnicy. Tutaj też link do wydarzenia na facebooku, z akcją zbiórki krwi, która również jest nadal potrzebna. O ile to możliwe prosimy o odpisanie 1% podatku na rzecz leczenia Lenki.




19 komentarzy:

  1. Prześliczne paznokcie. Sama uczę się tej metody i pomimo wielu ćwiczeń nadal kwiatki nie są idealne. :( Ale kto wie, może kiedyś uda mi się zrobić to tak pięknie jak Tobie :) Pozdrawiam
    www.kosmetyczna-podroz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zdobienie!!! Z takimi paznokciami to mogłabym chodzic 3 tygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mistrzostwo! Myślałam, że to jakaś naklejka wodna! :D Niezwykła precyzja i realizm - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja myślałam tak samo, że to naklejki:D
    a to takie mistrzostwo <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie prześliczne :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne! marzę o one strokowych kwiatach na paznokciach od kilku lat ale no nie umiem tego namalować :( może jeden by mi wyszedł, ale w życiu na tylu palcach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne paznokcie :D a kolor mardi grass znam i jest taki jak tu pokazujesz na kilku zdj :D dziś mi przyszła nowa dostawa i nowe kolorki :D Obraz majstersztyk masz talent i to wielki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega mi się podobają :) ja też w tym tygodniu bawiłam się w One Stroke ale tak ładnie mi nie wyszło jak tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lepiej niż naklejki wodne :) a farbkami malujesz na dyspersyjnej, czy zmywasz i dopiero?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie pamiętam jak tutaj zrobiłam, bo zwykle nie przemywam, ale wydaje mi się że przemywałam :)

      Usuń
  10. Wyszło po mistrzowsku! A efekt po 1,5 tyg. jest niesamowity :) Aż nie do uwierzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapiera dech w piersiach, świetne one stroke :-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiatuszki wyszły przepięknie, ale mi niezmiernie podoba się ten odcień różu, wiem, że napisałaś że troszkę się różni ale i tak musi być czaderski. W połączeniu to wszystko wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dokładnie, ten kolor jest przepiękny :)

      Usuń
  13. Nie mogę się napatrzeć - przepiękne zdobienie :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę talentu i cierpliwości, piękne kwiaty, wyglądają magicznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jednym słowem cudeńka! Talent masz OGROMNY!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...