środa, 11 lutego 2015

Tańcząca Pani

Baza: granat Strong&Trendy Nails (Sensique) - niestety nie pamiętam jaki to numer, ale jak będę miała możliwość to sprawdzę
Brokat: Glam Night Sparkle #03 (Bell)
Stemple: płytka od BPS, biały lakier Strong&Trendy Nails (Sensique)
Wykończenie: top coat KillyS

Dzisiejsze zdobienie miało się nie pojawić, ponieważ nie byłam do końca zadowolona z efektu. Jednak ostatecznie uznałam, że nie mogę się chwalić tylko zdobieniami, z których jestem niesamowicie dumna :)
Zatem jako bazę zastosowałam granat od Sensique na to nałożyłam Glam Night Sparkle, aby kolor nie był taki jednolity. Później dodałam białe stemple z płytki od BPS. I na koniec top coat KillyS.
Zdjęcia niestety z fleszem.


Gdybyście chciały którąś z powyższych płytek, to możecie je znaleźć na BPS, a z kodem XBSQ10 otrzymacie dziesięcioprocentową zniżkę.





7 komentarzy:

  1. świetne są, baza cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach jak ten granat z brokatem pięknie wygląda ^_^
    bardzo fajne stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne wzorki i oczywiście paznokcie tez

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany, śliczne! i sam wzorek i kolor świetnie sie zgrały razem :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...