wtorek, 3 marca 2015

Czy ten Pan i Pani ...

Baza: PROFESSIONAL #309 PURE WHITE (Pierre Rene)
Wzorki: farbki akrylowe, czarny lakier I love Hean, płytka do stempli (BPS)
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence)

Dzisiejsze pazurki inspirowane zdobieniem Elwiry. Tak strasznie przypadło mi do gustu, że musiałam zmalować coś takiego u siebie. Ostatnio często zdarzają się mi takie fascynacje czyimiś paznokciami. Swoje wykonanie urozmaiciłam jednak przez dodanie stemplowego Pana i Pani z mojej cudownej płytki od BPS.  Pozostałe elementy jak kropki stworzyłam odwróconą stroną pędzla i czarnym lakierem od Hean, natomiast kwiatuszki to już farbki akrylowe. U Pana i Pani dodałam gąbeczką jeszcze jakieś zielenie i złotka, ale nie pamiętam jakie to były lakiery. Na koniec top i efekt jak na zdjęciach. Zapraszam do oglądania :)


I na koniec jeszcze zbliżenie płytki :)


Poniżej znajduje się kupon z 10% zniżką na zakupy z działu Nail Art-u :)




11 komentarzy:

  1. świetny pomysł na wykorzystanie tej płytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pan z Panią wyglądają świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne! super to łączenie kropek z kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają pięknie <3 Naprawdę super pomysł ze zdobieniami na serdecznych palcach, takie przełamanie całości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ekstra, świetny pomysł i wykonanie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak mnie przyciągnął tytuł, bo zdobieniem "Czy ten pan i pani?" udało mi się wygrać konkurs ambasadorski u Vipery :p A zdobienie bardzo pomysłowe - podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIETNE:)) podoba mi się taki przemyślany misz-masz na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga i przejrzałam kilka stron wpisów wstecz. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu! Ciekawi mnie jak często malujesz paznokcie? :) Myślałam, że ja mam dużo lakierów ale Ty chyba mnie przebiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem bardzo mi miło, że paznokcie wzbudziły zainteresowanie. :) Co do częstości malowania, z tym jest różnie. Teraz już trochę z tym przystopowałam. Jak mam hybrydy to chodzę z jednymi tydzień lub półtora, bo nie lubię zbyt dużego odrostu. Zdarzało się, że i ze zwykłymi lakierami trzymały się do tygodnia, ale tak zwykle to wychodzi, że co około trzy dni zmieniam zdobienia, jeśli oczywiście mam czas :) A lakierów wcale nie mam tak wiele, w blogosferze znajdziesz wile blogerek, które mają tony lakierów i moja kolekcja przy ich zbiorach to kropla w morzu ;)
      Mam nadzieję, że zagościsz u mnie na dłużej ;)

      Usuń
  9. to połączenie kropeczek i róż jest fantastyczne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...