poniedziałek, 11 maja 2015

Kwiatuszki one stroke na hybrydzie


Baza: Foundation (Gelish)
Kolory: lakiery hybrydowe #048 BRIGHT EMERALD, #087 GLITTER INDIGO (Semilac)
Wzorki: farbki akrylowe + hybryda #037 GOLD DISCO (Semilac)
Wykończenie: Top it off (Gelish)

Dziś przedstawiam Wam one stroke-ową stylizację w moich ulubionych kolorkach. Oczywiście wykorzystałam do tego hybrydy i farbki akrylowe. Bardzo polubiłam te kwiatuszki, ponieważ wyglądają uroczo. Zatem nie ma dużo do gadania, co do wykonania. Nałożenie bazy, dwie warstwy kolorków, później farbki w ruch i malowanie kwiatuszków, listków oraz kropeczek, dodatek w formie złotka i na koniec top. Co prawda z kwiatuszkami troszkę się schodzi, ale i tak już wychodzi mi to znacznie szybciej niż na samym początku :) Zapraszam do oglądania zdjęć :) Czekam na Wasze komentarze.




20 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba połączenie kolorów jakie zastosowałaś :) całość wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie :)
    od dawna podobają mi się zdobienia typu one stroke, ale samej nie za bardzo mi to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne są te kwiatuszki a całość wygląda bardzo uroczo! dopracowane w każdym szczególe <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyszły Tobie te kwiaty. Ja tyle razy próbowałam coś zmalować metodą one stroke, ale niestety marnie to wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam umiejętność malowania takich kwiatków. A granatowy lakier - bajka !!

    OdpowiedzUsuń
  6. ten granat jest niesamowity ♥ wygląda jak noc

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory takie moje, ja również je uwielbiam, a w tym zestawieniu z kwiatuszkami wyglądają przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne subtelne mani, mimo tych żywych kolorów prezentuje się bardzo elegancko

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejna praca przepiękna :D wciągły Cię hybrydki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bardzo, bardzo, a ostatnio pobiłam rekord wczoraj ściągałam hybrydy, które nosiłam 3 tygodnie bez dwóch dni :)

      Usuń
  10. Bardzo efektowne zdobienie! Kwiaty perfekcyjne:) a ten granat z drobinkami - wow:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiatki kwiatkami, ale... cudowny jest ten granat! :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się prezentują Twoje paznokcie, podziwiam Twoją cierpliwość, że chce Ci się robić takie pracochłonne wzorki. Ja robię hybrydy jednokolorowe semilacami, które nosze prawie 3 tyg. i jest do dla mnie mega komfortowe;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie Ci to wyszło! Jestem pełna podziwu dla zdolności- moja ręka niestety nie jest taka wprawiona :( Próbuję namalować równo & na swojej lewej ręce ale absolutnie nie idzie....a właśnie, bierzesz udział w tej akcji fundacji DKMS z wzorkiem &? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny efekt ! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. polecasz łączenie base i top z gelisha a kolorki z semilac ? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...