piątek, 29 maja 2015

Pikowane paznokcie - hybrydy


Baza: baza hybrydowa Gelish
Kolory: lakiery hybrydowe #023 BANANA, #033 PINK DOLL (Semilac)
Wzorki: lakiery hybrydowe #023 BANANA, #037 GOLD DISCO (Semilac)
Wykończenie: top hybrydowy Gelish


Tak na początek weekendu mam dla Was pikowane pazurki. To była moja pierwsza próba. Zapewne widzieliście już mnóstwo takich pazurków. Ja przy tworzeniu swoich, wzorowałam się tym filmikiem. Mówiąc skrótowo. Wybrałam kolor BANANA i nałożyłam na dwóch pazurkach po czym utwardziłam, następnie tym samym kolorem namalowałam romby dwukrotnie powtarzając. Na koniec dodałam złote kropeczki, a później top.
Wspomnieć muszę jeszcze o tym, że kolorek PINK DOLL jest wprost obłędny. Bardzo przypadł mi do gustu :)
A teraz zapraszam do oglądania zdjęć :)



9 komentarzy:

  1. Piękne! Ja też planuję pikowane ale w bieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na paznokciach równiez gości pink doll w połączeniu z bielą. Zgadzam się jest cudowny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, fajny efekt, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne :) bardzo lubię 3d na pazurach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam Pink doll w swojej kolekcji - to prawda kolor obłędny <3 Bardzo ładnie Ci to pikowanie wyszło, na pierwszy raz to już w ogóle cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się takie pikowane paznokcie a jeszcze w tym żółtym kolorze, mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podobają mi się takie "wypukłe" pazurki, fajny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No takich pazurków to ja jeszcze nie miałam. bardzo ciekawy efekt osiągnełaś:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...