czwartek, 18 czerwca 2015

Pastelowe one stroke

Baza: fiolet Strong & Trendy Nails #169, mięta Strong & Trendy Nails #184 (Sensique)
Wzorki: farbki akrylowe i biel PROFESSIONAL #309 (Pierre Rene)
Wykończenie: top coat KillyS

Witajcie,
nareszcie stopniowo wszystko zaczyna się prostować. Ostatni egzamin na farta zaliczony, w najbliższą środę obrona i żegnaj uczelnio. Mieszkanie w Warszawie już zaklepane. Zostało jeszcze obronienie się, znalezienie pracy i zadbanie o zdrowie :) Ale na szczęście stopniowo coraz mniej się denerwuję więc powinno być okej.
Dziś przedstawiam Wam kolejne one stroke-owe zdobienie, do wykonania którego przydatne były pędzelki z BPS oraz sonda i druga końcówka pędzelka w celu wykonania kropeczek. Kwiatuszki i listki wykonałam grubszym pędzelkiem typowym przy metodzie one stroke, a później cieniutkim dodałam lekkie kontury i jakieś dodatkowe elementy. Ostatecznie całość prezentowała się dość znośnie ;) I oczywiście polecam pędzelki zwłaszcza ten grubszy różowy :) Pamiętajcie o moim kodzie zniżkowym






10 komentarzy:

  1. Ale piękne <3 nie ogarniam metody one stroke i zawsze mnie zachwyca jak ktoś tak pięknie te kwiatki zmaluje <3 śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Dla mnie one stroke to czarna magia. Osiągnęłabym szczyty w irytacji...

    Będziesz mieszkać w Warszawie? *piona* powodzenia w szukaniu pracy =*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      a no będę, do Wawy mam bliżej niż do Lublina ;)

      Usuń
  3. Piękne, ale ja jakoś nie mogę przekonać się do tej metody u siebie na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne paznokcie, szkoda że ja takich nie umiem zrobić :(

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Mi za cholerę one stroke nie wychodzi :/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne, ja nawet nie próbuję tej metody, bo gubię się w niej

    OdpowiedzUsuń
  7. oj kiedy ja znajde czas na one stroke na moich paznokciach, zapewne chyba tylko na urlopie :(
    Piękne kwiaty i kolorystyka też mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe ! Piękne, delikatne, małe arcydzieła ! Niczym obrazy na paznokciach, bardzo mi się podobają.
    Dodaję do obserwowanych ;)

    http://iknowhathis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ci wyszły te kwiatki :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...