wtorek, 7 lipca 2015

Łabędzie po raz drugi

Baza: mini drops PAPAYAWHIP #161 (MIYO)
Tło: farbki akrylowe
Wzorki: farbki akrylowe
Dodatki: czarne ćwieki (BPS)
Wykończenie: top coat KillyS

Witajcie, znów mnie długo nie było. Ale Ci którzy lubią mój fanpage zapewne wiedzą, że niespełna dwa tygodnie temu miałam obronę i zostałam magistrem. Później było troszkę zamieszanie ze zwożeniem rzeczy do domu, a w niedzielę znów zabierałam wszystko do Warszawy. Zatem obecnie zadamawiam się w stolicy, próbując się trochę przestawić na to miasto, bo bywać tu od czasu do czasu u kogoś w gościach to zupełnie co innego niż tu mieszkać tak bardziej na stałe.
Dobrze, a przechodząc do zdobienia to dziś mam dla Was łabędzie, ale tym razem w wersji różowej, bo jakiś czas temu były w wersji niebieskiej. A i od razu mówię, że zdjęcia były robione kilka dni po wykonaniu tych pazurków, dlatego końcówki są już lekko starte. Co do wykonania, nałożyłam jako bazę delikatny róż, a gdy już zasechł, czyli następnego dnia ;) bo wcześniej nie miałam czasu, farbkami akrylowymi w odcieniach różu stworzyłam tło. Po czym namalowałam łabędzie, które mają trochę za grube szyje :/ Dodałam jeszcze czarne ćwieki, aby nie powtarzać wzorków ze niebieskiej wersji. I na koniec nałożyłam top coat KillyS.


Użyte ćwieki pochodzą ze strony Born Pretty Store i dostałam je w ramach współpracy. Jako klej pod nie zastosowałam top coat, ale na koniec nałożyłam jego grubszą warstwę, aby ćwieki nie odpadły w wyniku czego trzymały się cztery dni, ale ściągnęłam je tylko dlatego, że musiałam zmienić zdobienie.
Kod z 10% zniżką na zakupy paznokciowe w BPS to XBSQ10.



6 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...