środa, 29 lipca 2015

Egipskie zapiski 2


Baza: niebieski i żółty LadyCode by Bell (FullColour) - niestety brak numerków na buteleczkach
Wzorki: farbki akrylowe
Wykończenie: top coat KillyS

Dziś mam dla Was powtórzony wzorek, ponieważ już kiedyś pojawił się dość podobny. Skoro okres wakacyjny to taka podróż do Egiptu, na paznokciach, jest ciekawym pomysłem. Ja akurat robiłam wzorek na szybko, bo kilka chwil później miałam wyjazd więc trzeba było się spieszyć. Dobrze się czułam z tym wzorkiem i taką kolorystyką.  
Co do zdobienia chyba nie ma co więcej dodawać. A od siebie mogę powiedzieć tyle, że już mnie szlag trafia od tego nic nie robienia i czekania na telefony w sprawie wysłanych CV lub odbytych rozmów rekrutacyjnych. Fakt, faktem już trochę odnalazłam się w Warszawie, ale tak ciężko tu siedzieć bezczynnie. Jedynym plusem jest chyba to, że troszkę zaczęłam eksperymentować w kuchni ;)
Dobrze, zapraszam do dalszych zdjęć. 




10 komentarzy:

  1. Super! Świetne, energetyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest ten wzór!
    Powodzenia w szukaniu, jestem z Warszawy i dobrze wiem jak ciężko się przebić ze swoją ofertą "siebie".
    Ale w końcu Znajdziesz =*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pazurki i świetne kolorki ze zdobieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne wzorki! Widać że masz wprawioną rękę ;) A brałaś już udział w akcji fundacji DKMS i malowaniu wzorku & na paznokciach i w ich nowym konkursie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wzory :D Ten żółty kolor taki minionkowy haha :D
    Zapraszam również do mnie KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam to samo z CVkami... Pazurki fajne, mega energetyzujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór świetny, a kolorystyka przyciąga uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...