środa, 8 lipca 2015

Quilling - pierwsze kroki :)


Póki mogę nadrabiam blogowe zaległości. W związku z tym dziś kolejny post, ale tym razem coś innego niż paznokcie. Dzisiaj postanowiłam podzielić się z Wami moimi początkami w quillingu. Na początku czerwca moi rodzice mieli 25. rocznicę ślubu dlatego postanowiłam zrobić dla nich album z tej okazji. A pomogły mi przy tym quillingowe zawijaski. Trochę czasu nad tym spędziłam, ale myślę że dla takiego efektu było warto. Nie będę tu zamieszczała zdjęć każdej strony tylko kilka wybranych, a z pozostałych pokażę tylko wybrane elementy.


Teraz kolej na zaprezentowanie trzech kartek, w tym dwóch z życzeniami ślubnymi i jednej imieninowej. Pierwsza kartka ślubna jest słabej jakości jeśli chodzi o zdjęcia, bo robiłam je tylko tabletem. Jednak dwie pozostałe prezentują się chyba dość dobrze. Zatem zostawiam Was z tymi dzisiejszymi zdjęciami :)



21 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie to wygląda :D dodaj jakiś film instruktażowy ,jak to się robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie wiem czy dam radę z filmikiem, bo nie bardzo mam o tym pojęcie i nawet nie wiem jak się za coś takiego zabrać :/

      Usuń
  2. Ale cudne <3 te kłosy zboża najlepsze <33 Po prostu piękne! A ile to pracy przy tym!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne efekty! Masz talent kobieto! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne,ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Kiedyś sama robiłam i ozdabiałam różne kartki, ale nie tą metodą

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze - jestem w szoku jakie to ładne. Wcześniej widziałam tylko pisanki ozdabiane tą metodą. Ale to co Ty zrobiłaś jest po prostu mega śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Miałam styczność z tą metodą. Efekty świetne, a "skręcanie" tak wchodzi w krew i staje się takie nieświadome w pewnym momencie jak chrupanie przekąsek przed telewizorem.;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie kupiłaś te kartki do albumu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.creativehobby.pl/albumy,-bazy-do-zdobienia-o_c_201_1.html

      Usuń
  9. I powiedz mi jeszcze jak zrobiłaś te dziurki? Bo nigdzie nie mogę tego znaleźć, a bym chciała narzeczonemu zrobić na urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kartkach dziurki były, a jak ponaklejałam te ozdobne papiery to przebijałam je igłą do quillingu :)

      Usuń
  10. Bardzo mi się podobają takie albumy. Muszę sama zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi sie ta technika ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam pojęcia czym jest quilling, ale to co pokazałaś jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  13. O rajku jakie to piękne !!! album jest niesamowity a rodzice na pewno byli niesamowicie wzruszeni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cos pieknego, mialas super pomysl i swietnie wykonalas album

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW, po prostu WOW !! Ten bociek rozwalił mnie na łopatki! Ile trzeba mieć cierpliwości żeby takie misterne cuda tworzyć??? <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne prace - album to już w ogóle mistrzostwo. Ale i pewnie większa uwaga była tu skierowana, bo dedykowany bliskim osobom. Swoją drogą, z takim sposobem wzornictwa jeszcze się nie zetknęłam...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...